۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
موعد خرید سهام فراررسیده است؟

در برنامه بورسان از علی ابتهاج، کارشناس بازار سرمایه خواسته شد در پنج گروه دارایی، بین سه موقعیت خرید، فروش یا نگهداری، یک گزینه را انتخاب کند.

علی ابتهاج، کارشناس بازار سرمایه با حضور در برنامه بورسان در خصوص آخرین وضعیت شاخص‌های بورسی توضیحاتی ارائه کرد. وی در این خصوص گفت: فضای فعلی بازار با توجه به وضعیت شاخص به کف قبلی رسیده و می‌توان انتظار بازگشت بازار را داشت. اما بازار پس از ضربه‌ای که خورد و نزولی که اتفاق افتاد، طبیعی است با پس لرزه‌هایی مواجه شود. با این حال روند کلی بازار صعودی خواهد بود.

ابتهاج ادامه داد: کلیت بازار سهام در وضعیت مناسبی قرار دارد و خرید پله‌ای در شرایط فعلی معقول به نظر می‌رسد. 

این کارشناس بازار سهام به یک ریسک جدی در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: بازار سهام به راحتی مورد دستکاری قرار می‌گیرد. تمام سودها و عملکردها در این بازار دیده می‌شود اما برخلاف دیگر بازارها که به شدت حبابی شده‌اند اما کسی کاری با آن‌ها ندارد، در بازار سهام بعضی اوقات دستکاری‌های مستقیمی انجام شده و حتی با تصمیمات غیرکارشناسی مواجه می‌شود.

در این برنامه از علی ابتهاج، کارشناس بازار سهام خواسته شد تا در پنج گروه دارایی، بین سه موقعیت خرید، فروش یا نگهداری، یک گزینه را انتخاب کند. وی برای بازار مسکن گزینه نگهداری، برای بازار طلا و سکه موقعیت فروش، برای صندوق‌های با درآمد ثابت فروش، برای سهام خرید و برای خودرو موقعیت نگهداری را برگزید و در خصوص دلایل این انتخاب‌ها توضیح داد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    فقط و فقط در هر شرایط و هر زمان مسکن ، ملک ، طلا و ارز بازار سهام خانمانسوز است
  • عبدالرضا رضایی یاسوج IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    اگر بازارسهام دستکاری میشود که همان دستوری میباشد چه ارزشی دارد کاربران سرمایه گذاری بکنند البته خود مردم هم میدانند که بورس ایران دستوری است وضربه به کاربران خورد. میباشد با یک سیاست دولت مردم به بورس برای خرید حمله میکنند ودولت برای کسری بودجه خود دست درجیب مردم میکند وخیلی راحت ازبورس خارج میشودظ
  • علی کربلایی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    آقای ابتهاج از تحلیلگران تکنیکی کارکشته ای هستند که نظراتشون بدقت دنبال می کنم و در ابتدای سال 99 بخوبی مسیر پیش روی بازار سهام و کامودیتی ترسیم کردند که کمک شایانی به بنده و مجموعه ای که در استخدامش بودم، نمود.
  • رضا IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    ملک فروش ان زمانبر هست حکم ان نگهداری است چون رکود هم است بنابر این دلیل نمی خواهد
  • ایرانی مفلس درمانده IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    تکیه بر عهدتو وباد صبا نتوان کرد جیب مردم را خالی کردید وزندگی شان را به آتش کشیدید ای قوم ستمکار دروغگو ای گندم نمایان جوفروش
  • حسن IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    طبیعی است که هرچه ارزش سهام پایین بیاید ارزشمندتر می‌شود و توجیه بالایی دارد
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    دهه شصت نابود امید به زندگی نداریم اعتماد ازبین رفت از بدبختی فقر خسته ایم

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار