۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
اولتیماتوم جدید به بانک‌ها/ پول مردم را پس دهید!

سازمان حمایت در نامه ای به بانکها ضمن تاکید بر تسریع رفع مسدودی حساب های وکالتی برای سامانه یکپاچه فروش خودرو، اعلام کرد که برداشت پول از سوی متقاضیان به منزله انصراف از طرح نیست.

مهر: حسین فرهیدزاده مدیرعامل سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، با ارسال نامه‌ای خطاب به ۲۸ مدیر عامل بانک و مؤسسه اعتباری، خواستار رفع مسدودی حساب وکالتی متقاضیان خرید خودروهای تولید داخل به مبلغ یکصد میلیون تومان به نام این سازمان شد.

در این نامه آمده است: با عنایت به انجام دومین مرحله فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه و اتمام اولویت بندی متقاضیان خرید خودروهای تولید داخل، حسب تصمیمات متخذه مقرر گردید کلیه بانک‌های عامل نسبت به رفع مسدودی حساب وکالتی به مبلغ یکصد میلیون تومان به نام این سازمان، اقدام لازم معمول نمایند. لذا مستدعی است ضمن تسریع در رفع مسدودی حساب متقاضیان مذکور از تاریخ ۲۴/‏۰۳/‏۱۴۰۲‬ دستور فرمائید نسبت به ابلاغ و اطلاع رسانی موضوع به کلیه شعب مرتبط اقدام و نتایج به این سازمان منعکس گردد.

بدیهی است برداشت مبالغ مذکور به منزله انصراف و حذف اولویت نبوده و چنانچه متقاضیان در سایر طرح‌های فروش خودرو شرکت ننمایند، در مهلت مقرر و بر اساس اولویت بندی اعلامی و فرآیندهای مربوطه، می‌توانند نسبت به خرید خودرو اقدام نمایند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها