۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
این خودرو جذاب و کوچک فقط ۵هزار دلار

یکی از آخرین خودروهای جذاب و کوچک بازار جهان توسط شرکت فورد با قیمت تنها ۵۱۰۰ دلار به بازار عرضه شده است.

اطلاعات آنلاین: به نقل از کاراسکوپ، با افزایش قیمت بنزین و رکود اقتصادی فعلی، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی برای کاهش هزینه رانندگان و صرفه‌جویی اقتصادی به سمت تولید خودروهای کوچک و البته استاندارد روی آورده‌اند.

اتومبیل‌های کوچکتر که غالباً از آنها به عنوان خودروهای ساب کامپکت یاد می‌شود، البته مزایا و معایبی دارند. مزایای یک خودروی کوچک این است که اغلب هزینه آن کمتر از وسایل نقلیه بزرگتر است، پارک کردن و مانور آسان‌تر دارد، یک تجربه رانندگی سرگرم‌کننده و متفاوت ارائه می‌دهد و محبوبیت برای فروش مجدد دارد و بعضی اوقات قابل اعتمادتر هستند، زیرا اساسی‌تر ساخته شده و بیشتر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یکی از آخرین خودروهای جذاب و کوچک بازار خودروی جهان توسط شرکت آمریکایی فورد با قیمت تنها ۵۱۰۰ دلار به بازار عرضه شده است که دو صندلی برای سرنشینان در نظر گرفته شده است.

طبق استانداردهای آمریکایی، «فورد فیستا» یک خودروی بسیار کوچک است اما در ترافیک شلوغ شهرها و کارهای روزمره یک خودروی ایده‌آل محسوب می‌شود. این خودرو نسخه جدید فورد فیستای سال ۲۰۱۱ است که درب‌ها و صندلی‌های عقب برداشته شده و تا سه فوت طول خودرو کاهش پیدا کرده است.

موتور خودروی جدید شرکت آمریکایی با موتور ۱.۶ لیتری و پنج دنده سرعت به طور حتم برای مسافرت‌های طولانی مناسب نیست، ولی با توجه به قیمت آن برای کارهای شهری بسیار سودمند است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یوسف IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    بیاد ایران میشه ۵۰۰۰۰ پنج‌هزار دلار

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها