۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
خبر بد برای هواداران استقلال / در استقلال چه خبر است؟

قرارداد ۱۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل قراردادهایی که فصل گذشته بسته شد در فصل جاری از قانون سقف عبور خواهد کرد.

تسنیم: باشگاه استقلال که در فصل نقل‌وانتقالات به دلیل نبود منابع مالی دچار مشکلات زیادی بود، با استعفای شب گذشته حجت کریمی، سرپرست و علی امیری، قائم مقام باشگاه وارد بحران جدی‌تری شد.

مدیران استقلال به دلیل قراردادهایی که ابتدای فصل گذشته با بازیکنان منعقد شده بود، دست‌شان برای جذب بازیکنان مدنظر در نقل‌وانتقالات یا تمدید قراردادها بسته است. به عنوان مثال، محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال که روز گذشته برای تمدید قرارداد به باشگاه مراجعه کرد، خواهان دریافت مبلغی به اندازه بازیکنان فصل گذشته شد اما مدیران استقلال گفتند که نمی‌توانند چنین رقمی را قبول کنند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد قرارداد ۱۲ بازیکن استقلال به همراه آپشن‌های‌شان از قانون سقف بودجه برای باشگاه‌های لیگ برتری عبور می‌کند. قراردادهای منعقد شده در گذشته، چالش بزرگی را برای مدیران فعلی ایجاد کرد و آنها به دلیل نبود منابع مالی و فشار هواداران تصمیم به کناره‌گیری گرفتند.

ضمن اینکه، اعضای تیم استقلال از فصل گذشته مبلغی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان طلب دارند و مشخص نیست از چه منابعی قرار است پول‌شان پرداخت شود. سقف در نظر گرفته شده برای تیم‌های لیگ برتری از سوی سازمان لیگ حداکثر ۳۰۰ میلیارد تومان است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار