۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
از نکونام خواستند تا استقلال قهرمان نشود؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه قراردادم در باشگاه نیست و آن را برده‌اند، گفت: پای «بچه» دوباره به این باشگاه باز شده است.

تسنیم: جواد نکونام پس از برتری ۳ بر صفر استقلال مقابل پیکان در دیدار تدارکاتی گفت: بازی دوستانه پیش فصل بود و با توجه به اینکه زبیر نیک‌نفس و امید حامدی‌فر مصدوم بودند به چند بازیکن جوان دیگر زنگ زدیم تا علاوه بر نفرات جوان قبلی امروز بیایند و بتوانیم دو تیم داشته باشیم و همه بازی کنند. سعی می‌کنیم با توجه به اینکه بازیکنان در دوران بدنسازی هستند، شرایط آنها را بهتر کنیم.

هیچ‌کسی قرارداد ندارد

وی یادآور شد: مربی بدنساز من نیامده است؛ مربی‌ای که ۱۶ سال در لالیگا کار کرده. مشکل تنها قرارداد من نیست، کادرم قرارداد ندارد، دکتر هم ندارد، ماساژور ندارد، تدارکات ندارد، در واقع هیچ‌کس قرارداد ندارد. حسین مرادمند بدون قرارداد به تمرین آمد، به او گفتم تمرین نکند، چون اگر فردا مصدوم شود، هیچ‌کس در باشگاه به او نگاه هم نمی‌کند. آنها مثل من فوتبالی نیستند که دست نوازش بر سر کسی بکشند.

می‌گویند تیم پنجم شود!

نکونام اظهارکرد: تیم من در دوران بدنسازی، بهترین بدنساز آسیا را در کنار خود ندارد، بعد هم می‌گویند گران است. تیم‌های دیگر چگونه خرج می‌کنند؟ برای تیم‌های دیگر ارزان است، برای ما گران؟ به من می‌گویند تیم ما قهرمانی نمی‌خواهد، من هم گفتم آدمی نیستم که برای قهرمانی نجنگم. من تیم قوی می‌خواهم و باید برای قهرمانی هم بجنگم. برای قهرمانی می‌جنگم، نه اینکه قول قهرمانی بدهم. سعی می‌کنم سال اول برای قهرمانی بجنگم و اگر قهرمان نشدم، برای سال دوم قول می‌دهم. می‌گویند که تیم پنجم شود، مگر این هوادار تحمل این چیزها را دارد؟

بدترین اتفاقات تاریخ در حال رخ دادن است

سرمربی استقلال تأکید کرد: من اسم از کسی نمی‌آورم. خطیر هم تازه آمده و حل شدن خیلی از مسائل نیاز به زمان دارد، ولی مشکل ما این است که زمان نداریم. مثلاً با بازیکن صحبت می‌کنیم، امروز می‌گویند پنج میلیارد و عنوان می‌کنند که اجازه بدهید که دو، سه روز بگذرد و بعد از آن صحبت می‌کنیم. ۲۱ روز دیگر لیگ شروع می‌شود. من در این فرصت چگونه باید بدن یک بازیکن را آماده کنم؟ بدترین اتفاقات تاریخ فوتبال ایران در حال رقم خوردن در استقلال و برای من است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار