۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
نتیجه حمایت چندساله سازمان بورس از عدد شاخص

مهدی دلبری، مدیرعامل و عضو هیات مدیره سبدگردان هیوا معتقد است زمانی که سازمان بورس برای حمایت از عدد شاخص انرژی بالایی در موضوع صندوق توسعه گذاشت کلا مسیر اشتباهی را پیمود.

مهدی دلبری، مدیرعامل و عضو هیات مدیره سبدگردان هیوا در دورهمی بورسی «فردای اقتصاد»: نسبت به زمان تصویب قانون بازار سرمایه شاهد راه‌اندازی سجام، بهبود وضعیت سوددهی شرکت‌ها، برگزاری مجامع، حاکمیت شرکتی و امثال آن بودیم. از سازمان بورس باید در حد توان خودش انتظار داشته باشیم. توان سازمان بورس در بسیاری از موارد درست تخصیص نیافت. زمانی که سازمان بورس برای حمایت از عدد شاخص انرژی بالایی در موضوع صندوق توسعه گذاشت کلا مسیر اشتباهی را پیمود. نبود یک مرکز پژوهش کارآمد در سازمان بورس برای جلوگیری از انجام اقدامات غیرکارشناسانه کاملا احساس می‌شود.

برای مشاهده فیلم کامل این نشست کلیک کنید: دورهمی بورسی/ کارنامه سازمان بورس در دفاع از حقوق سهامداران

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    والله من حالا نفهمیدم دولت چه برداشتی کرده از نام سال که توسط رهبرمعظم گذاشته شده..رشد تولید ومهار تورم...یا بهار تورم نابود تولید..خودشان که بجزضرر برای مملکت کارمثبتی نکردن..نمیذارن مردم هم توبورس کمک به تولیدنمیکنند..از سوخت پتروشیمی در می زنند تا سوخت برای هواپیماهای جهان گردی کم نیارن.

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار