۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
روند رو به رشد پذیرش رمزارزها در جهان
نمودار مقایسه کاربران اینترنت و کاربران ارزهای دیجیتالی

بر اساس داده‌های سایت و شرکت TripleA، پذیرش جهانی رمزارز از ۳۲۰ میلیون کاربر فراتر رفته‌ است

بر اساس داده‌های سایت و شرکت TripleA، پذیرش جهانی رمزارز از ۳۲۰ میلیون کاربر فراتر رفته‌ است. یک مطالعه جدید از یک شرکت پرداخت دارایی دیجیتال نشان می دهد که صدها میلیون نفر در سراسر جهان از ارز دیجیتال استفاده می کنند.

این داده‌ها از بیش از ده‌ها گزارش و نظرسنجی جمع آوری شده است، که دربرگیرنده مجموعه آمارها با بالاترین دقت باشد. طبق تحقیقات این شرکت، نرخ رشد مالکیت کریپتوکارنسی در جهان تا سال جاری به طور متوسط ​​۴.۲ درصد بوده است که منجر به یک جامعه ۳۲۰ میلیون نفری در سراسر دنیا شده است.

روند رو به رشد پذیرش رمزارزها

ایالات متحده با ۴۶ میلیون کاربر در رتبه نخست وسپس هند و پاکستان با ۲۷ و ۲۶ میلیون کاربر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

همچنین این مطالعه نشان می دهد مالکیت رمزارز در قاره آسیا با ۱۳۰ میلیون کاربر از دیگر قاره‌ها بیشتر است. آفریقا و آمریکای شمالی با ۵۳ و ۵۱ میلیون در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

بر اساس این مطالعه، به نظر می‌رسد رشد کاربران کریپتو از سال ۲۰۱۴ تا کنون، همان مسیری که  پذیرش اینترنت در دهه ۱۹۹۰ طی کرده است را سپری خواهد کرد.

در مورد بیت کوین (BTC)، این مطالعه نشان می دهد که ارزش ارز دیجیتال پیشرو بر اساس ارزش بازار، از سال ۲۰۱۲ تا سال جاری، ۵۴۰ هزار درصد افزایش یافته است.

بیت کوین در سال ۲۰۲۱ به نرخ رشد سالانه ۶۰ درصد رسید و پیش‌بینی می‌شود که بازار ارزهای دیجیتال از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۵ با نرخ رشد مرکب سالانه ۵۶.۴ درصد رشد کند.

با نگاهی به تأثیر کریپتو در صنایع مختلف، این مطالعه نشان می‌دهد که ۸۵ درصد از کسب‌وکارهای مستقر در ایالات متحده اعتقاد دارند که فعال کردن پرداخت دارایی‌های دیجیتال از  اولویت بالایی برخوردار است. علاوه بر این، کسب‌وکارهایی که پرداخت‌های رمزارزی را می‌پذیرند، به طور متوسط ​​شاهد افزایش ۳۲۷ درصدی بازده سرمایه‌گذاری و افزایش تا ۴۰ درصدی مشتریان جدید بوده‌اند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار