۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
جدول خانه‌های ۱/۲ تا ۱/۵ میلیارد تومانی در تهران - ۸ مرداد ۱۴۰۲

بررسی معاملات مسکن در مناطق مختلف تهران نشان می‌دهد که ۵ درصد از کل معاملات به دادوستد خانه‌هایی با قیمت ۱/۲ تا ۱/۵ میلیارد تومان اختصاص دارد.

فردای اقتصاد: با رشد قیمت مسکن، برای بسیاری از مردم که به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار مسکن هستند، این پرسش ایجاد شده که آیا همچنان با ارقام کمتر از ۱/۵ میلیارد تومان در شهر تهران می‌توان ملک خرید؟

باید گفت که پاسخ این پرسش "بلی"است، هرچند تعداد معاملات این دسته از آپارتمان‌ها بسیار محدود و حدود ۵ درصد از کل معاملات مسکن تهران را شامل می‌شود.

 جدیدترین آمار معاملات مسکن در تهران نشان می‌دهد که کمتر از یک درصد از ارزش معاملات کل مسکن در تهران، به آپارتمان‌ها با بهای بین یک میلیارد و دویست تا یک میلیارد و پانصد میلیون تومان اختصاص داشته است. 

باید در نظر داشت که این آپارتمان‌ها عمدتا با قدمت ساخت بالا (اصطلاحا قدیمی‌ساخت) و بدون امکانات رفاهی از قبیل آسانسور، پارکینگ و انباری هستند. این دسته از آپارتمان‌ها عمدتا در نواحی جنوبی تهران معامله شده‌اند.

جدول خانه‌های ۱/۲ تا ۱/۵ میلیارد تومانی در تهران - ۸ مرداد ۱۴۰۲

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • Pyyzan IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    وجدان وخداوکیلی خودتون میتونید باشرایط اقتصادی یک بازنشسته دراین مکانهاخونه ی مناسب بخرید سه ساله مثل یگ دنبال خونه هستم وارسال نسبت به درآمداقتصادیم خونه پیدا نکردم چرابدادمردم نمی‌رسید الان باید فرزندانمان دنبال زندگی وممکن خودباشن نه من کارمندبازنشسته ی دولت با ۷/۸۰۰ حقوق خدالعنت کنه دزدان وطنرو
  • بروسلی IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    ببینم مسئولین بالاشهرنشین ودزدان هم میان اینجاها یا فقط لالایی خوندنت واسه مردم بیچارست
  • مسعود اژدهاک IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    سلام شهرک مارلیک با ۲ میلیارد میشه آپارتمان نوساز سند دار خرید از لحاظ امکانات هم عالیه

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار