۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
جزئیات انفجار اتوبوس زائران اربعین

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده یک دستگاه اتوبوس در پمپ بنزین شهر شوملی استان بابل عراق دچار انفجار شده است که در این حادثه ۱۱ تن جان باختند و ۳۰ نفر هم مجروح شدند.

بر اساس گزارش های رسیده به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران یک دستگاه اتوبوس در پمپ بنزین شهر شوملی استان بابل عراق دچار انفجار شده است که در همین راستا نیروهای جمعیت هلال احمر به محل اعزام شدند.

پیرحسین کوایوند رئیس جمعیت هلال احمر در این‌ باره گفت: پس از این حادثه، اتوبوس آمبولانس‌های هلال احمر در محل حضور یافتند و عملیات امدادی همچنان ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: در پی وقوع این انفجار ۳۰ نفر مصدوم شدند و گزارش‌ها حاکی از آن است که دستکم ۱۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند. 
 
کولیوند با بیان اینکه در میان مصدومان، ایرانیان نیز حضور دارند گفت: هویت و ملیت جانباختگان مشخص نیست و پس از شناسایی اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

۱۱ کشته و ۳۱ زخمی در انفجار منطقه شوملی عراق

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام نیز اظهار کرد: انفجار در منطقه شوملی عراق در ۱۶۰ کیلومتری مرز مهران ۱۱ کشته و ۳۱ زخمی بر جای گذاشت.

او افزود: در این سانحه سه خودرو در محدوده پمپ بنزین با یکدیگر برخورد می‌کنند که به دلیل انفجار باک یکی از خودروها، انفجار شدیدی روی می‌دهد، آنقدر شدت حادثه بالاست است که مشخص نیست چه تعداد زائر ایرانی و چه تعداد عراقی است ولی قطعا زائران ایرانی در میان آنها وجود دارد.

۵ زائر ایرانی با وجود سوختگی از مرگ نجات یافتند

سخنگوی اداره دفاع مدنی بابل عراق: در حادثه امروز ۶ مرد و ۴ زن جان باخته‌اند. ۵ زائر ایرانی با وجود سوختگی از مرگ نجات یافتند و به بیمارستان منتقل شدند. هویت افراد کشته شده هنوز مشخص نشده است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها