۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
چرا نوردکاران دست به خرید نمی‌زنند؟

بازار فولاد داخل با نزدیک شدن به فصل سرما و احتمال اعمال قطعی یا محدودیت گاز هم همچنان نتوانست نوردکاران را ترغیب به خرید کند.

فردای اقتصاد: این کارشناس بازار سرمایه معتقد است، هر هفته رکود سنگین‌ و فراگیرتر می‌شود. در این شرایط معاملات محصولات در تمامی رینگ‌ها با کاهش تقاضا و حجم معاملات مواجه خواهد شد.

مهدیه علیجانی با حضور در برنامه بورسان عنوان کرد: با نزدیک شدن به فصل سرمایه قیمت جهانی فولاد از ابتدای ماه نوامبر روندی صعودی را در پیش گرفت اما این روند افزایش تقاضا به صورت مقطعی بوده و با توجه به شرایط بازارهای جهانی پیش‌بینی می‌شود که به طور مجدد با کاهش تقاضا مواجه شویم.

وی ادامه داد: بازار فولاد داخل با نزدیک شدن به فصل سرما و احتمال اعمال قطعی یا محدودیت گاز هم همچنان نتوانست نوردکاران را ترغیب به خرید کند. میزان تقاضا برای شمش همچنان در مسیر کاهشی به سر می‌برد.

این تحلیلگر بازار سرمایه تصریح کرد: نوردکاران انتظار کاهش بیشتری را برای قیمت شمش و مقاطع دارند. بنابراین خرید به آینده و در قیمت‌هایی پایین موکول شده است

در برنامه امروز بورسان، شاهرخ شریعتی کارشناس ارشد بازار سرمایه به بررسی تکنیکال شاخص و صنایع پرداخت. در ادامه مهدیه علیجانی کارشناس بازار سرمایه عملکرد معاملات بورس کالا را مورد ارزیابی قرار داد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار