۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
نهاد ناظر چگونه بورس را مدیریت کند؟

به گفته افنانی، سازمان بورس می‌بایست برای هفته آتی اقداماتی را در دستور کار خود قرار دهد، شروع عرضه‌های اولیه و افزایش سرمایه از محل آورده از عواملی هستند که می‌تواند روند رو به رشد بازار را تداوم بخشند.

فردای اقتصاد: عضو هیات مدیره کارگزاری اردیبهشت معتقد است، بازار با اخبار مطلوبی تحریک شد و با تجربه رشد چند درصدی پا در مسیر صعود گذاشت.

مهدی افنانی با حضور در برنامه بورسان عنوان کرد: اخبار و سیاست‌های سازمان بورس در جهت‌دهی به معاملات حائز اهمیت است.

نمی‌توان انتظار داشت همانند سنوات گذشته حجم پول بالایی وارد بازار شود، برای ماه‌ها نماگرهای سهامی سبز و معاملات به طور روزانه با صف خرید پیگیری شود.

وی ادامه داد: سازمان بورس می‌بایست برای هفته آتی اقداماتی را در دستور کار خود قرار دهد، شروع عرضه‌های اولیه و افزایش سرمایه از محل آورده از عواملی هستند که می‌تواند روند رو به رشد بازار را تداوم بخشند. نباید موقعیت کنونی بازار را از دست داد.

این تحلیلگر بازار سرمایه گفت: نگاه دولت و سازمان بورس رشد شارپی در بازار سهام نیست. هر چند هنوز وارد دوره رونق نشدیم اما مسلما در حال خروج از رکود هستیم امیدوارم با سیاست‌گذاری‌های مطلوب آمادگی لازم برای دوره رونق پایدار در بازار ایجاد شود.

در برنامه امروز بورسان، مهدی افنانی عضو هیات مدیره کارگزاری اردیبهشت به ارزیابی وضعیت جاری و چشم‌انداز آتی معاملات بازار سهام پرداخت. در ادامه هم سلمان یزدانی مدیر ابزارهای مشتقه کارگزاری پیشرو عملکرد بازار مشتقه را مورد بررسی قرار داد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار