۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
ترامپ در ایالت‌های نوسانی شانس بیشتری دارد

تازه‌ترین نظرسنجی‌ بلومبرگ نشان می‌دهد که در ایالت‌های نوسانی آریزونا، جورجیا، پنسیلوانیا، ویسکانسین، میشیگان، کارولینای شمالی و نوادا رای‌دهندگان میان بایدن و ترامپ بیشتر به دونالد ترامپ گرایش بیشتری دارند.

فردای اقتصاد: آخرین نظرسنجی بلومبرگ درباره‌ ایالت‌های نوسانی نشان می‌دهد که میان جو بایدن و دونالد ترامپ، ترامپ با اقبال بیشتری از سوی رای‌دهندگان رو به رو است. بر اساس بررسی بلومبرگ داده‌های جدید حاکی از نارضایتی عمیق رای‌دهندگان دموکرات از کاخ سفید است. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که حمایت در میان رای‌دهندگان سیاه پوست هم از دموکرات‌ها کاهش یافته است. این در حالی است برای دموکرات‌ها، حمایت رای‌دهندگان سیاه‌پوستان اهمیت ویژه‌ای دارد. همچنین رای‌دهندگان جوان بین سنین ۱۸ تا ۳۴ سال هم که یکی دیگر از گروه‌های اصلی حامی حزب هستند تا کنون تحت تاثیر تلاش‌های بایدن برای اعطای وام‌های دانشجویی قرار نگرفته و به احتمال زیاد منتقد نحوه برخورد او در ارتباط با موضوع درگیری میان اسرائیل و حماس هستند.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که سن و سال بایدن هم برای رای‌دهندگان نگرانی‌های جدی ایجاد کرده است. به طور کلی، 58 درصد از رای‌دهندگان در ایالت‌های کلیدی نوسانی یا شناور آریزونا، جورجیا، پنسیلوانیا، ویسکانسین، میشیگان، کارولینای شمالی و نوادا، دیدگاه نامطلوبی نسبت به بایدن دارند، در حالی که 53 درصد دیدگاه نامطلوبی نسبت به ترامپ دارند. رای‌دهندگان باور دارند که دونالد ترامپ تقریبا هر جنبه‌ای از اقتصاد را بهتر اداره می‌کند.این مسئله معمولا موضوع اصلی در هر انتخابات ملی است. البته اینکه هنوز تعداد زیادی از جوانان یا رای ‌دهندگان سیاه‌پوست و اسپانیایی از ترامپ در سال 2024 حمایت می کنند یا اصلا رای نمی دهند، یک سوال باز است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار