۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
تداوم روند کنونی بازارهای جهانی در ۲۰۲۴

به گفته علیجانی، در چند ماه آتی، بازارهای جهانی با رکود یا رونق خاصی همراه نخواهند شد و تداوم روند کنونی در سال ۲۰۲۴ دور از انتظار نیست.

فردای اقتصاد: این تحلیلگر بازار سرمایه معتقد است، شاخص حجمی زنجیره فولاد به رقم ۴۰۳ واحد رسید علی رغم این که محدودیت گاز برای واحد آهن اسفنجی شروع شد، با از دست رفتن کانال ۵۰ هزار تومانی دلار (افت مقطعی)، نرخ مقاطع فولادی و حجم فروش انواع میلگرد تعدیل شد.

مهدیه علیجانی با حضور در برنامه بورسان عنوان کرد: به رغم کاهش اجباری تولید در محصولات آهن اسفنجی، رونق به معاملات این بخش بازگشت. در واقع رقابت قیمتی بیش از ۲۰ درصدی باعث شد که قیمت آهن اسفنجی وارد کانال ۱۴ هزار تومان شود.

وی ادامه داد: در نخستین هفته زمستان عرضه ۵۰ هزار تن شمش از سوی فولاد خوزستان صورت گرفت که در مقابل ۲۱ هزار تن تقاضا نیز در این بخش به ثبت رسید.

علیجانی با پیش‌بینی سال آینده میلادی گفت: در چند ماه آتی، بازارهای جهانی با رکود یا رونق خاصی همراه نخواهند شد و تداوم روند کنونی در سال ۲۰۲۴ دور از انتظار نیست.

در برنامه امروز بورسان، رسول عشیری کارشناس بازار سرمایه به بررسی وضعیت جاری و چشم‌انداز آتی معاملات بازار سهام پرداخت. در ادامه مهدیه علیجانی تحلیلگر بازار سرمایه عملکرد معاملات در بورس کالا را مورد ارزیابی قرار داد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار