۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
خرید ۵۰ همتی صندوق توسعه بازار در ۱۰ ماه نخست ۱۴۰۲

گزارش عملکرد صندوق سرمایه‌گذاری مشترک توسعه بازار سرمایه به تفکیک معاملات خرد و بلوک سهام تا پایان دی ماه منتشر شد.

فردای اقتصاد: آخرین گزارش ارایه شده از عملکرد صندوق سرمایه‌گذاری مشترک توسعه بازار سرمایه به تفکیک معاملات خرد و بلوک سهام تا پایان دی ماه نشان دهنده آن است که رقمی معادل ۴۹ هزار و ۸۶۳ میلیارد تومان خرید خرد سهام، ۱۲ هزار و ۷۵۶ میلیارد تومان فروش خرد سهام، ۳۱ هزار و ۶۰۴ میلیارد تومان فروش بلوک سهام و رقم پنج هزار و ۵۰۳ میلیارد تومان خالص خرید و فروش سهام انجام شده است.

بیشترین میزان خرید و فروش خرد سهام در سال ۱۴۰۲ در اردیبهشت ماه صورت گرفت که رقمی بالغ بر هشت هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان خرید خرد سهام و چهار هزار و ۷۹۲ میلیارد تومان فروش خرد سهام انجام شد.

بر اساس این گزارش از ابتدای سال جاری خالص خرید صندوق توسعه بازار سرمایه پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است. وجوه حاصل از فروش‌های خرد و بلوک هم مجدداً در بازار به خرید خرد اختصاص یافت، به ترتیبی که حدود ۵۰ همت خرید خرد از ابتدای سال جاری توسط صندوق انجام شده است. ضمن آنکه به گفته قادر معصومی‌خانقاه، مدیرعامل صندوق توسعه بازار سرمایه، این صندوق حدود ۴۰۰ نماد را در پرتفوی خود دارد و روزانه حدوداً برای ۲۵۰ نماد تا ۳۰۰ نماد بازارگردانی (شامل اقدامات حمایتی مختلف) انجام می‌دهد.

خرید ۵۰ همتی صندوق توسعه بازار در ۱۰ ماه نخست ۱۴۰۲

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار