۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
عدد امروز:۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ / کارنامه دو بازار پس از بخشنامه بانک مرکزی برای طلا

بررسی آمارهای اعلامی مرکز مبادله نشان می‌دهد تا به امروز ۵۵۵ شمش یک کیلوگرمی به ارزش دو هزار میلیارد تومان در ۹ مرحله حراج حضوری طلا به فروش رفته است. معاملات گواهی سپرده سکه و شمش طلا در بورس کالا نیز همچنان ادامه دارد و این بازار به فعالیت خود ادامه میدهد.

فردای اقتصاد: بررسی آمارهای اعلامی مرکز مبادله نشان می‌دهد  تا به امروز  ۵۵۵ شمش یک کیلوگرمی در ۹ مرحله حراج حضوری طلا به فروش رفته است. با عرضه و فروش این حجم از شمش طلا در طی روزهای گذشته عرضه شمش طلا در این مرکز، حدود  ٢ هزار میلیارد تومان شمش به فروش رفته و صادرکنندگان توانستند به منابع مالی خوبی از این طریق دسترسی داشته باشند.

علاوه‌براین، ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا در بورس کالا در دی ماه به حدود ۲۸۰۰ میلیارد تومان رسیده بود و این میزان فروش، در بهمن ماه افت معناداری را تحت تاثیر ابلاغیه بانک مرکزی درباره ممنوعیت ارائه گواهی سپرده سکه و شمش طلا در بورس کالا با افت تجربه کرد و به حدود ۱۶۰۰ میلیارد تومان رسید. اما با این حال معاملات گواهی سپرده سکه و شمش طلا در بورس کالا نیز همچنان ادامه دارد و این بازار به فعالیت خود ادامه میدهد.    

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار