۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
آینده بیتکوین بعد از هاوینگ ; بررسی تاثیر نصف شدن پاداش بیتکوین بر بازار کریپتو

نشست تخصصی بررسی ابعاد مختلف رویداد هاوینگ بر روی بیتکوین با حضور کارشناسان مختلف در استودیو فردای اقتصاد برگزار شد. 

فردای اقتصاد - نشست تخصصی بررسی ابعاد مختلف رویداد هاوینگ بر روی بیتکوین با حضور کارشناسان مختلف در استودیو فردای اقتصاد برگزار شد. 

در این نشست که با اجرای زینب کیشانی برگزار شد امیرحسین راد مدیرعامل صرافی نوبیتکس، عباس آشتیانیمتخصص وآینده پژوه حوزه بلاکچین، شهرام شریف دبیر دیجیتال فردای اقتصاد، محمد قاسمی مدیرعامل صرافی مزدکس وامید امین زاده معاون عملیات صرافی آبان تتر به بررسی رخداد هاوینگ وتاثیر آن در فضای صنعت کریپتو پرداختند. 
رویداد هاوینگ قرار است یکم اردبیهشت انجام گیرد. هاوینگ به معنی نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین است که یکی از مهم‌ترین رویدادها در تقویم ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.
 این رویداد که بر اساس قوانین برنامه‌ریزی شده در کد اصلی بیت کوین هر چهار سال یک بار رخ می‌دهد، پاداش استخراج بیت کوین را به نصف کاهش می‌دهد. هدف اصلی از این رویداد، کنترل تورم و حفظ ارزش بیت کوین به عنوان یک دارایی کمیاب است.

در طول هاوینگ 2024، پاداش استخراج از 6.25 بیت کوین در هر بلوک به 3.125 بیت کوین کاهش می‌یابد. این کاهش پاداش باعث می‌شود که تعداد بیت کوین‌های جدید وارد شده به بازار کمتر شود، که این امر می‌تواند بر ارزش کلی بیت کوین تاثیر بگذارد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جعفر رضایی IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    بسیار عالی. ممنونم.

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار