۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
توضیح  واتس اپ درباره مسدود شدن این پلتفرم روی ایرانیان

شرکت واتس‌اپ در نخستین توییت خود به زبان فارسی به اعتراض کاربران نسبت به مسدود سازی شماره‌های مربوط به ایران پاسخ داده است.

فردای اقتصاد - با گذشت دو روز از فیلترینگ واتس اپ و پس از آنکه مشخص شد این پلتفرم روی تمام اکانت‌هایی که با شماره ایرانی ثبت شده مسدود  است، این پلتفرم توضیحی را در این باره منتشر کرد.

واتس اپ در دو توییت به زبان فارسی بدون اشاره به دلایل این اشکال در قطع واتس‌اپ به این توضیح بسنده کرد که در تلاش است تا کاربران ایرانی بتوانند از طریق این پلتفرم با یکدیگر در تماس بمانند.

چهارشنبه شب و بعد از فیلترینگ واتس‌اپ در ایران، دسترسی کاربران به این پیام رسان حتی با فیلتر شکن و یا کاربران خارج از کشور که با شماره ایرانی در این پلتفرم فعال بودند کاملا مسدود شد. پیگیری‌های کاربران و رسانه‌ها از شرکت فیس‌بوک برای این موضوع به جایی نرسید و همچنان نیز دلیل این اختلال عجیب مشخص نشده است. 

بسیاری از کاربران با انتقاد از زاکربرگ و فیس‌بوک خواستار مشخص شدن دلایل این موضوع شدند. 

این مطلب را هم بخوانید: فیلترینگ اینستاگرام رسما تایید شد

واتس اپ سرانجام در یک رشته توییت که دو توییت آن به زبان فارسی است اعلام کرده که این پلتفرم شماره‌های مربوط به ایران را مسدود نکرده است. با این حال این شرکت متعلق به فیس‌بوک توضیح واضحی درباره این مشکل نداده و به این موضوع که موضوع را پیگیری می‌کند بسنده کرده است.

توضیح  واتس اپ درباره مسدود شدن این پلتفرم روی ایرانیان

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار