۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
تپسی در ۱۴۰۱ چگونه خواهد بود؟

با توجه به بازگشایی امروز نماد تپسی در بازار دوم فرابورس همراه با میلاد منشی‌پور، مدیرعامل شرکت تپسی به بررسی آخرین وضعیت صورت‌های مالی شرکت و چشم انداز توسعه و سودآوری آن خواهیم پرداخت.

امروز نماد تپسی در فرابورس بازگشایی شد. به همین دلیل در برنامه زنگ پایان امروز میلاد منشی پور، مدیرعامل شرکت تپسی مهمان بورسان بودند. ایشان در مورد شرایط بازگشایی نماد و افزایش سرمایه اتی آن، عملکرد ۶ماهه اول ۱۴۰۱ نماد توضیحاتی دادند. نگهداری نیروی انسانی برای این دست از شرکت‌ها بسیار مهم است و ایشان هم از برنامه شرکت برای نگهداری نیروی انسانی موثر نکاتی را ارائه کردند.

امروز پس از سه ماه نماد تپسی بازگشایی شد و صف خرید پرحجمی برای این سهم تشکیل شد. این نماد با قیمت پایه ۴۹۹ تومان روی تابلو قرار گرفت و در نهایت ۴۰ درصد بالاتر از این رقم قیمت خورد. نماد تپسی پس از ۲ مرتبه باز و بسته شدن نهایتا با حجم ۲.۵ میلیون و ۴.۲ درصد بالاتر از قیمت بازگشایی بسته شد.

مدیرعامل تپسی تاکید کرد: با توجه به رشد و توسعه شرکت در چند ماه اخیر و ارزش‌گذاری رسمی نسبتا پایین، تپسی امروز مورد اقبال سهامداران قرار گرفت.

عملکرد درخشان تپسی در نیمه اول ۱۴۰۱

میلاد منشی‌پور درباره عملکرد تپسی در ۶ ماهه ابتدایی امسال عنوان کرد: سود سه ماهه اول ۱۴۰۱ تپسی نسبت به مدت مشابه سال قبل۶.۹ برابر شده است.

او تاکید کرد: فروش ۶ ماهه اول شرکت نیز تقریبا معادل فروش کل سال ۱۴۰۰ است و نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲.۴ برابر شده است. فروش محقق شده ۶ ماهه اول تپسی در سال ۱۴۰۱، معادل ۱۰۲% بودجه عملیاتی نیمه اول سال است.

منشی پور خاطرنشان کرد: رشد درآمد تپسی در سال ۱۴۰۱، ۳۰% ناشی از افزایش قیمت و ۷۰% ناشی از رشد تعداد سفرهاست و با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین ایام پایانی سال این انتظار وجود دارد که عملکرد نیمه دوم سال از نیمه ابتدایی بهتر باشد. تعداد شهرهای فعال تپسی در نیمه اول سال ۱۴۰۰، نسبت به سال قبل حدود دو برابر شده است.

مسیر آینده تپسی

مدیرعامل تپسی در رابطه با مسیر توسعه و آینده این شرکت اظهار کرد: درآمد تا پایان سال ۶۸۰ میلیارد تومانی که نسبت به درآمد سال قبل، ۲.۶ برابر خواهد بود، پیش‌بینی شده است و همچنین اضافه شدن ۲ الی ۳ سرویس جدید تا پایان سال نیز از برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت است.

وی ادامه داد: غالب بازار سرمایه ایران شرکت‌های دارایی محور هستند، اما نیازمندی‌های جامعه بستر لازم را برای رشد کسب و کارهای اینترنتی ایجاد خواهد کرد. هموار کردن این مسیر برای تپسی به عنوان پیشگام در این موضوع، چالش‌های زیادی را ایجاد خواهد کرد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته می‌توان به آینده این مسیر امیدوار بود.

منشی‌پور گفت: ادامه توسعه جغرافیائی از برنامه‌های سال آینده شرکت است و حداقل ۸ شهر جدید به محدوده فعالیت تپسی اضافه خواهد شد.

او همچنین از تبدیل تپسی به سوپر اپلیکیشن خبر داد و عنوان کرد: تپسی درحال‌حاضر بیش از ۲۰ میلیون کاربر در کل کشور دارد که هریک نیازهای متنوعی دارند و به دلیل اعتمادسازی تپسی برای کاربران این شرکت می‌تواند خدمات متنوعی را به مردم ارائه دهد و از لحاظ نیروی انسانی، نرم افزار و فرآیند عملیاتی پیش‌نیازهای لازم در نظر گرفته شده است. 

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار