۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
انتقاد تند علم‌الهدی از وزیر ورزش برای دیدار با الناز رکابی

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اساسا فرض کنیم که ملاحظات سیاسی درست باشد و بهتر باشد که این خانم طرد نشود و به نظام برگردد، اما نکته اینجاست که چرا وزیر ورزش با این خانم ملاقات کرد درحالی‌که او باز هم بدون حجاب بود و تنها به پوشیدن یک کلاه اکتفا کرد؟

ایسنا: سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته مشهد که در حرم مطهر رضوی (ع) برگزار شد، با اشاره به مسئله اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر اظهار کرد: در حوادث ناهنجاری که در جریان اغتشاشات اخیر در کشور ما ایجاد شد، خوشبختانه بازهم توطئه دشمن شکست خورد و دشمن جز بدبختی و ناکامی نصیبی نبرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اخیرا شاهد بودیم که یک دختر فریب‎‌خورده که در اجرای مراسم سنگ‌نوردی روسری برداشت و در پیش چشم همه مردم دنیا آبروی نظام را برد، به کشور بازگشته و با آقای وزیر ورزش و جوانان دیدار کرده است. در این باره اساسا فرض کنیم که ملاحظات سیاسی درست باشد و بهتر باشد که این خانم طرد نشود و به نظام برگردد، اما نکته اینجاست که چرا وزیر ورزش با این خانم ملاقات کرد درحالی‌که او باز هم بدون حجاب بود و تنها به پوشیدن یک کلاه اکتفا کرد؟

وی تأکید کرد: بانوان ورزشکار بسیاری در مسابقات همزمان و در رشته‌های مختلف مدال آوردند. چرا وزیر ورزش با این قهرمانان دیدار نکرد؟ شما وزیر کدام دولت هستید؟ دولتی که متدینین به آن رأی دادند و رئیس آن نایب رئیس دوم مجمع فق‌های مجلس خبرگان رهبری است. این عکس انداختن‌ها نشانه بی‌محلی به بانوان محجبه قهرمانی است که سوغات حضور آنان در مسابقات بین‌المللی، فرهنگ عفاف و حجاب بوده است.

امام جمعه مشهد گفت: متأسفانه امروزه برخی از مسئولان ما تحت تأثیر عملیات روانی دشمن، خود را مقصر می‌دانند، درحالی‌که این آشوبگران همان کسانی بودند که جنایت کردند، دست‌به‌دست آمریکا دادند، اردوی پیاده‌نظام آمریکا و دشمن را در این کشور برپا کردند و علیه نظام به میدان آمدند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار