۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
سخنگوی دولت دعوت از علی کریمی را پس گرفت

سخنگوی دولت در دیدار با جوانان زنجانی به ارائه توضیحاتی درباره سخنانش دریاره علی کریمی پرداخت. او گفت: متاسفانه حرف بنده تقطیع شد. قسمت نخست صحبتم را منتشر کردند و ادامه آن را نگفتند. در اینجا کامل می‌گویم که غلط رسانده نشود. اضافه کرد: بنده گفتم مشکلی با برگشت علی کریمی نداریم. برگردند، بیایند و ببینیم و حرف هایی که زده اند را بررسی کنیم که ببینیم برحق بوده یا خیر؟

تسنیم: سخنگوی دولت در دیدار با جوانان زنجانی به ارائه توضیحاتی درباره سخنانش دریاره علی کریمی پرداخت.

بهادری جهرمی امشب در جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) و جلسه پرسش و پاسخ در هیئت ثارالله زنجان که با حضور پرشور جوانان و نوجوانان زنجانی برگزار شد در پاسخ به سوال یکی از حاضرین مبنی بر اینکه چرا در دانشگاه علامه طباطبایی گفتید با برگشتن علی کریمی مشکلی نداریم و تا کی باید با وی مماشات شود، گفت: متاسفانه حرف بنده تقطیع شد. قسمت نخست صحبتم را منتشر کردند و ادامه آن را نگفتند. در اینجا کامل می‌گویم که غلط رسانده نشود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: بنده گفتم مشکلی با برگشت علی کریمی نداریم. برگردند، بیایند و ببینیم و حرف هایی که زده اند را بررسی کنیم که ببینیم برحق بوده یا خیر؟

وی بیان کرد: مشترک برویم درب منازل، محل کارها و محل تحصیل افرادی که ادعا شده کشته شده اند تحقیقات کنیم و بببنیم بر حق بوده است یا خیر. طبیعا هر کسی پاسخگوی عملکرد خودش پس از اثبات حقانیت خواهد بود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار