۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
ماجرای صدا و لرزش عجیب در این جزیره ایرانی

برخی از اهالی کیش از شنیدن صدا و لرزه مهیبی حوالی ساعت ۱۶ ظهر شنبه از جنوب جزیره کیش می‌گویند اما شمار دیگری از مردم از چنین صدا و لرزه‌ای اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

مسؤولان جزیره کیش نیز ابراز می‌کنند که در حال بررسی موضوع هستند.

در فضای مجازی کیش نیز برخی از کاربران از وقوع این موضوع خبر می‌دهند و برخی دیگر نیز ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند. البته بیشتر، کاربرانی از وقوع این لرزه و صدای مهیب خبر می‌دهند در جنوب و شرق جزیره بوده‌اند.

مرکز ژئوفیزیک ایران زلزله‌ای در کیش در عصر امروز ۲۱ آبان ثبت نکرده است

زمین لرزه در کیش
زمین لرزه در کیش

سعید پورزادی عصر امروز به فاصله کمی از این ماجرا، گفته بود که اینکه در فضای مجازی منتشر شده است که صدایی از جنوب جزیره سمت پارک آبی اوشن شنیده شده است مورد تایید نیست.

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: زمین لرزه‌ای طی عصر امروز منطقه کیش ثبت نشده و لرزه نگارهای موجود در استان نیز علائمی ثبت نکرده‌اند. با این حال در ارتباط با مدیریت بحران جزیره کیش به منظور بررسی دقیق موضوع هستیم تا در مورد آن اطلاع رسانی کنیم.

اطلاع رسانی دقیق و سریع از ماهیت رخدادها اهمیت زیادی در جلوگیری از وقوع شایعات دارد و ضروری است تا مسؤولان امر در مواجهه با شایعات مهم، با احساس مسؤولیت دقیق نسبت به اطلاع رسانی مناسب به افکار عمومی اقدام کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها