۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
کنکوری‌ها بخوانند / قانون کنکور تغییر می‌کند

رئیس کمیسیون آموزش مجلس از تصویب کلیات طرح یک فوریتی اصلاح قانون کنکور خبر داد و گفت: آزمون ۱۴۰۲ طبق اطلاع رسانی صورت گرفته از سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

مهر: علیرضا منادی سفیدان در تشریح نشست عصر امروز (یکشنبه ۶ آذر) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: در نشست امروز طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در دستور کار مجلس قرار داشت که با حضور نمایندگان شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش و مرکز پژوهش‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نشست امروز کلیات این طرح پس از بحث و بررسی با رأی موافق اعضا همراه شد و جزییات آن در جلسات بعدی کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: برای اینکه آرامش فکری داوطلبان مخدوش نشود، عمده تغییرات در جزییات این طرح، مربوط به سال‌های آینده خواهد بود که البته این موضوع نیز به رأی نمایندگان عضو کمیسیون و به جلسات آینده بستگی دارد.

وی تاکید کرد: آزمون ۱۴۰۲ طبق اطلاع رسانی صورت گرفته از سازمان سنجش برگزار خواهد شد و تغییرات اصلی در این طرح، برای آزمون سال‌های آینده اعمال خواهد شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • احمد IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    این طرح یعنی ظلم در حق مناطق محروم وافراد بی بضاعت لغو تاثیر قاطعی معدل خواسته ما دانش اموزان مناطق محروم
  • حسن IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    واقعا ظلمه برا منی ک هم تحصیل میکردم هم درس میخوندم نابرابری غوغا میکنه تو این قانون کنکور تقصیر من چیه بچه فقیرم
  • حمید IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    طرح شورا یکی از بهترین طرح های ارائه شده در قانون سنجش و پذیرش هست که متاسفانه مجلسی که خود ادعا می‌کرد سیاست های سنجش و پذیرش در کنکور سراسری پر از ایراد هست حالا که یک ارگان تغییری مطلوب ایجاد کرده مجلسیان تازه از خواب بیدار شده اند و با حمایت مافیای کنکور سعی در رد این طرح دارند

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها