۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
فوری/ در رتبه بندی معلمان بازنگری می‌شود

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان سالیانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در آیین‌نامه هم این موضوع دیده شده که یک بازنگری در شاخص‌ها انجام شود.

ایسکانیوز: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه قانون رتبه بندی معلمان هر سال اصلاح می‌شود، گفت: قبول داریم که بسیاری از شاخص‌های رتبه بندی کیفی و قابل سنجش نیست.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه افتتاحیه جشنواره فیلم رشد در پاسخ به این سوال که دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به شاخص‌های متعدد کیفی در آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان معترض هستند؛ گفت: ما این موضوع را رد نمی‌کنیم و قبول داریم که بسیاری از شاخص‌های رتبه بندی کیفی و قابل سنجش نیست. اما این تنها آئین نامه‌ای است که هم نمایندگان مجلس شورای اسلامی، هم سازمان امور استخدامی و هم خبرگان و کارشناسان آموزش و پرورش آن را تأیید کرده‌اند. وزیر آموزش و پرورش افزود: هر سال این آئین‌نامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در آئین نامه هم این موضوع دیده شده که یک بازنگری در شاخص‌ها انجام شود. هر سال قانون رتبه بندی را بررسی و اجرای آن را رصد می‌کنیم و اشکالات آن برطرف خواهد شد.

در همین رابطه بخوانید: رتبه‌بندی معلمان ناقص اجرا شد؟

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    این رتبه بندی مختص معلمان زحمت کش بود با کش و قوس رییس و مسئولین به نفع مدیر و معاونین تمام شد حتما می خواهید حق معلم تدریس کننده خسته بیشتر را ضایع کنید

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها