۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
سهم‌خواهی جدید صدا و سیما

رئیس صداوسیما سپس به زمینه‌های بروز تأخیر در ارائه روایت اول از برخی حوادث ۷۰ روز گذشته نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: در وقایع اخیر، اگر قدرت، امکانات و اطلاعات لازم به‌موقع در اختیار صداوسیما قرار می‌گرفت، بسیاری از این بحران‌ها یا پیش نمی‌آمد و یا مدیریت بهتری می‌شد.

رئیس صداوسیما در سخنانی با اشاره به حوادث ۷۰ روز گذشته در کشور، گفت: اگر قدرت، امکانات و اطلاعات لازم به‌ موقع در اختیار صداوسیما قرار می‌گرفت، بسیاری از این بحران‌ها یا پیش نمی‌آمد و یا مدیریت بهتری می‌شد.

 ایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما: پنجاه و نهمین مجمع عمومی اتحادیه رادیو تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه با حضور روسا و نمایندگان رسانه‌های ۷۲ کشور جهان از جمله رییس سازمان صداوسیما صبح امروز، سه شنبه ۸ آذر ماه آغاز به‌کار کرد.

پیمان جبلی، اظهار کرد: تاکنون هیچ‌ یک از رؤسای صداوسیما تحریم نشده بودند اما این اتفاق در این دوره رخ داد. دشمنان می‌دانند اگر صداوسیما خوب کار کند، نقشه‌هایشان نقش برآب می‌شود، از این رو به هر نحو ممکن با اثرگذاری صداوسیما مبارزه می‌کنند.

رئیس صداوسیما سپس به زمینه‌های بروز تأخیر در ارائه روایت اول از برخی حوادث ۷۰ روز گذشته نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: اگر صداوسیما به‌ موقع وارد میدان اطلاع‌رسانی بشود، می‌توان بحران‌ها را مدیریت و به حل مشکلات کمک کرد. در وقایع اخیر، اگر قدرت، امکانات و اطلاعات لازم به‌موقع در اختیار صداوسیما قرار می‌گرفت، بسیاری از این بحران‌ها یا پیش نمی‌آمد و یا مدیریت بهتری می‌شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha