۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
تولید این پنج خودرو متوقف شد

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: پنج خودرو در یکسال گذشته به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم از مدار تولید خارج شدند.

ایرنا: مهدی اسلام پناه شامگاه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: نظارت بر کیفیت خودروهای تولیدی از تأکیدات رییس جمهور بوده و بر این استان در مدت یکسال گذشته تولید تیبا یک و 2، ساینا، پژو405 و سمند به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم متوقف شد و این مهم در مدت یکسال گذشته بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: هر یک از خودروهای تولیدی که استانداردهای لازم در آنها رعایت نشود با سرنوشت این پنج خودرو مواجه می شود. رئیس سازمان ملی استاندارد خاطرنشان کرد: نشست شورای‌عالی استاندارد در مدت یکسال گذشته دوبار با حضور رییس جمهور تشکیل شده در صورتی که از ابتدای انقلاب اسلامی تا ابتدای دولت سیزدهم، تنها دوبار این نشست برگزار شده بود.

اسلام پناه با یادآوری ترسیم خطوط قرمز در حوزه استاندارد کالاها توسط این سازمان، گفت: این سازمان در هیچ شرایطی از این خطوط کوتاه نخواهد آمد. وی ادامه داد: کیفیت کالا و خدمات حق‌الناس بوده و کسب رضایت مردم در اولویت قرار دارد.

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: حوزه سوخت یکی از بخش‌هایی است که در خصوص آن هیچگونه تساهل و تسامحی درنظر گرفته نمی‌شود. اسلام پناه اظهار داشت: کالاهای اساسی از دیگر مواردی است که اجازه عبور از خط قرمزها را نداشته و در زمان جنگ غذا نیز هیچ گونه کالای تقلبی وارد کشور نشد و تمام کالاها مورد آزمایش فنی قرار گرفته است.

رییس سازمان ملی استاندارد خاطرنشان کرد: بر این اساس نظارت بر کیفیت آرد و نان در دستورکار جدی این سازمان قرار دارد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها