۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
تصاویر غیرمنتظره دختر نادر طالب‌زاده در جشنواره حقیقت + عکس

مراسم بزرگداشت مرحوم نادر طالب زاده دیروز در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

ایسنا:  در این مراسم مریم طالب‌زاده دختر نادر طالب زاده پس از دریافت نشان فیروزه جشنواره خاطرنشان کرد: از پدرم تشکر می‌کنم به دلیل چشم‌اندازی که از زندگی به من نشان داد، او هیچگاه به من دیکته نکرد که چه کنم و چه کسی باشم، اجازه داد مسیرم را خودم کشف و انتخاب کنم، همیشه با دقت به حرف من جوان گوش می‌کرد، اگر برخلاف نظرش صحبت می‌کردم، به من اجازه انتقاد کردن می‌داد گاهی با گفتگو و گاهی با سکوت، بالاخره طی زمان آگاه و روشنم می‌کرد.

او تصریح کرد: هیچوقت کاری نکرد که احساس کنم قصد خاموش کردن من را دارد، هروقت ناامید می‌شدم به من می‌گفت تو فقط راه گم کرده‌ای، قبل از اینکه دنیا به تو تحمیل کند، که هستی یادت باشد تو یک انسان آزاده‌ای و یک حقیقت بیشتر وجود ندارد، هرکس که جوینده باشد یا مسیرش را پیدا می‌کند یا خلع حتی گاهی لازم است به دل ظلمات بروی و نور را پیدا کنی.

مریم طالب‌زاده در پایان اشاره کرد: نادر طالب‌زاده پدر و استاد شریفی بود. بیشتر اوقات به جای مدرسه رفتن، ترجیح می‌داد کنار خودش تاریخ، انگلیسی، دینی و ... را طور دیگری با جان و استخوانم تجربه کنم، روی صحبتم به هم‌شاگردانی‌هایم است که از پدرم یاد گرفتیم، لطفا بذرهایی که او با دقت در قلب و روح‌مان کاشت، با دقت بیشتری آب و بها دهیم که مبادا علف‌های هرز اطرافش رشد کنند.
تصاویر غیرمنتظره دختر نادر طالب‌زاده در جشنواره حقیقت+ عکس

تصاویر غیرمنتظره دختر نادر طالب‌زاده در جشنواره حقیقت+ عکس

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها