۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
فوری/ پژو ۲۰۷ در بورس چند فروش رفت؟

به دنبال افزایش میزان عرضه محصولات ایران خودرو در بورس کالا، امروز ۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۲۸ درصد بالاتر از قیمت پایه معامله شد.

فردای اقتصاد: ۵۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید، ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک مشکی، ۷۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای سفید و ۵۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مشکی امروز در بورس کالا عرضه شد.

قیمت تمام شده پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بورس

متوسط قیمت معاملات برای پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید ۴۸۰.۵ میلیون تومان، برای پژو ۲۰۷ اتوماتیک مشکی ۴۸۹ میلیون تومان، در ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای سفید و مشکی ۵۱۰.۵ میلیون تومان بود.

این خودروها بین ۲۶ تا ۳۱ درصد بالاتر از قیمت پایه معامله شدند.

هزینه تمام شده خرید پژو ۲۰۷ اتوماتیک معمولی برای خریداران با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، هزینه خواب سه ماهه پول و سایر هزینه‌ها به طور میانگین ۵۸۰ میلیون تومان شد. این رقم به طور متوسط برای ۲۰۷‌های سقف‌شیشه‌ای فروخته شده ۶۱۱ میلیون تومان است.

میزان عرضه محصولات ایران خودرو دو برابر شد

این سومین باری است که بورس کالا میزبان عرضه پژو ۲۰۷ اتوماتیک شده است. ۶۰۰ دستگاه از این خودرو هشتم آذر و ۶۰۰ دستگاه دیگر نیز ۱۹ آذر در بورس کالا به فروش رفته بودند. حالا ایران خودرو بعد از نامه اخیر وزارت صمت که بر افزایش حداقل عرضه خودرو در بورس تاکید داشت، میزان عرضه را در سومین مرحله بالا برد. ایران‌خودرو در یک هفته اخیر مجموعا ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ و تارا در بورس عرضه کرده است. هفته قبل این رقم تنها ۲۱۰۰ دستگاه بود.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 10
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • مژگان IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    بخدا ایران خودرو دروغ میگه هیچ کس بیش از ۵ درصد قیمت پایه ماشین از بورس نمیخره دکتر چی فکر کردی؟؟
  • علی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    دروغ است دروغ است حالا ایران خودرو هی تو سایتها دروغ تحویل مردم بده تا سایپا فروش بیشتری داشته باشه باید به مدیر سایپا تبریک گفت که داره تمام محصولاتش را میفروشه حالا ایران خودرو مفسد هی دروغ تحویل مردم بده و در نهایت همه محصولاتش را بفرسته موزه دکتر بشین به امید روزی که پارس را ازت بخرن یک تومن
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    همش خیانت به مردم است صد رحمت به دلالها دولتیها دست همه رااز پشت بستند سودی که دولت از طریق بورس میبرد خیلی بیشتر است چه از داخلی چه از وارداتی دست از سرمردم بردارید بگذاریدما هم مثل تمام دنیا زندگی عادی داشته باشیم همه چیز زوری که نمیشه بگذارید هر خانوار یک ماشین یا از داخل یا خارج انتخاب کنند
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    فقط دارن قیمت خودرو در بازار رو بالا می برن با این کارشون همین و بس
  • ایران IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    ما بُدو ماشین بُدو.ما بُدو نون بُدو.ما بُدو خونه بُدو.ما بُدو خوشی ،ی لقمه نون بی دردسر، آسایش، ارامش .....
  • Rrrrrr IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    تاکی سرکیسه کردن مردم؟لعنت به این عدالتی که شماازش دم میزنید

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار