۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

بورس تهران که این روزها تمایلی برای توقف ندارد و هر روزه سقف‌های جدیدی را به ثبت می‌رساند، روز گذشته نیز در همین مسیر قدم برداشت و نماگرهای خود را با رنگ سبز همراه کرد. شاخص کل بورس طی معاملات امروز در نهایت توانست رشد ۱.۵۸ درصدی را به ثبت برساند و برای اولین بار در تاریخ به بیش از ۲.۳ میلیون واحد برسد.

بورس تهران که این روزها تمایلی برای توقف ندارد و هر روزه سقف‌های جدیدی را به ثبت می‌رساند، روز گذشته نیز در همین مسیر قدم برداشت و نماگرهای خود را با رنگ سبز همراه کرد. شاخص کل بورس طی معاملات امروز در نهایت توانست رشد ۱.۵۸ درصدی را به ثبت برساند و برای اولین بار در تاریخ به بیش از ۲.۳ میلیون واحد برسد. در سمت دیگر پیشتازی شاخص هم‌وزن همچنان ادامه دارد و این نماگر در حال سپری کردن روزهای خوبی است به طوری که امروز نیز توانست رشد ۲.۱۶ درصدی را به ثبت برساند. ارزش معاملات خرد سهام نیز طی روز جاری عدد ۱۹۷۵۲ میلیارد تومان را به ثبت رساند که دومین رکورد ارزش معاملات از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون بوده است. در سمت ورود پول کدهای حقیقی نیز امروز شرایط بسیار مساعد سپری شد به طوری که شاهد ورود پول ۱۲۲۵ میلیارد تومانی به چرخه سهام بودیم.

در برنامه شمارش معکوس امروز همراه با شاهرخ شریعتی، کارشناس ارشد بازار سرمایه، به بررسی وضعیت تکنیکالی شاخص‌ها و صنایع بورس پرداختیم.

برچسب‌ها