۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

در پی اتفاقات اخیر پیرامون افزایش افسارگسیخته قیمت خودروهای فرسوده و پس از آن تاکید بر غیرواقعی بودن آن‌ها، دبیر انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده، با بیان اینکه گواهی اسقاط به میزان لازم برای واردات خودرو وجود دارد، سقف قیمت گواهی اسقاط خودروهای سواری را ۳۵ میلیون تومان اعلام کرد.

ایسنا: حبیب قیصری ضمن اشاره به التهاب اخیر ایجاد شده در حوزه خودروهای فرسوده، اظهار کرد: درحال‌حاضر برای واردات هر دو دستگاه خودرو وارداتی یک گواهی اسقاط نیاز است. اکنون نیز حجم زیادی گواهی اسقاط در صفحه مراکز اسقاط وجود دارد که پس از واردات خودرو و ترخیص آنها از گمرک، گواهی اسقاط به همه واردکنندگان حقیقی و حقوقی، تخصیص داده خواهد شد و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

دبیر انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای سودجو در هفته‌های گذشته به دنبال ایجاد التهاب در بازارخودرو بوده و هستند و از نا آگاهی شهروندان سوءاستفاده و اقدام به افزایش صوری قیمت خودروهای فرسوده کرده‌اند.

وی تاکید کرد: شهروندان مراقب باشند که فریب این افراد را به هیچ عنوان نخورند؛ چرا که برای واردات خودرو هیچ نیازی به داشتن یا خرید خودروی فرسوده نیست.

برچسب‌ها