۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
قیمت نهایی خودروهای عرضه شده در بورس کالا ۴ بهمن ۱۴۰۱+جزئیات

امروز سه خودروی هایما، لاماری ایما و T5 اتوماتیک در بورس کالا عرضه شدند. قیمت نهایی این خودروها چقدر بود؟

فردای اقتصاد: بر اساس اطلاعیه قبلی، امروز سه خودروی هایما، لاماری ایما و T5 اتوماتیک به بورس کالا رفتند. به این ترتیب ۲۰۰۰ دستگاه هایما S7 با قیمت پایه ۷۴۳ میلیون تومان، ۱۵۰ دستگاه لاماری ایما خاکستری، ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما مشکی و ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما سفید شرکت آرین پارس موتور در قیمت ۹۸۱ میلیون تومان، ۵۰۰ دستگاه خودروی T5 اتوماتیک فرداموتورز با قیمت پایه یک میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان در این بازار عرضه شدند.

خودروی T5 اتوماتیک به قیمت پایه فروخته شد

 دو خودروی T5 اتوماتیک مشکی و سفید (متعلق به صنایع اتومبیل سازی فردا) در معاملات امروز بورس کالا با همان قیمت پایه یک میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان به فروش رفت.

در نوبت نخست عرضه، برای خودروی T5 اتوماتیک مشکی، ۳۰۰ دستگاه عرضه شد که تعداد ۳۱ دستگاه تقاضا برای آن شکل گرفت و در پایان همان تعداد تقاضا به قیمت پایه یک میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان به فروش رفت. 

در نوبت دوم عرضه، برای خودروی T5 اتوماتیک سفید، ۲۰۰ دستگاه عرضه شد که تعداد ۱۹ دستگاه تقاضا برای آن شکل گرفت و در پایان همان تعداد تقاضا به قیمت پایه یک میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان به فروش رفت.

تاریخ تحویل هر دو خودروی مزبور ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ است.

هایما در بورس کالا ۱۱۰ میلیون ارزان‌تر از بازار قیمت خورد

خودروی هایما S۷ مشکی (متعلق به گروه خودروسازی هایما) در معاملات امروز بورس کالا با قیمت یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان ۲۰ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار به فروش رفت.

در عرضه امروز بورس کالا، برای خودروی هایما S۷ مشکی ۲۰۰۰ دستگاه عرضه شد که تعداد ۸۱۲۸ تقاضا برای آن شکل گرفت و در پایان با میانگین قیمت یک میلیارد و ۲۱میلیون تومان به فروش رفت.

تاریخ تحویل خودروی مزبور ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ است.

رقابت ۹۰ درصدی برای خرید لاماری در بورس کالا

سه خودروی لاماری ایما خاکستری، سفید و مشکی (متعلق به شرکت آرین پارس موتور) در معاملات امروز بورس کالا به ترتیب با قیمت یک میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان، یک میلیارد و ۶۷۲ میلیون تومان و یک میلیارد و ۸۲۴ میلیون تومان به فروش رفت.

در نوبت نخست عرضه، برای خودروی لاماری مشکی، ۲۰۰ دستگاه عرضه شد که تعداد ۹۵۵ دستگاه تقاضا برای آن شکل گرفت و در پایان با میانگین قیمت یک میلیارد و ۸۲۴ میلیون تومان (رقابت ۸۶ درصدی) به فروش رفت.

در نوبت دوم عرضه، برای خودروی لاماری خاکستری، ۱۵۰ دستگاه عرضه شد که تعداد ۴۶۳ دستگاه تقاضا برای آن شکل گرفت و در پایان با میانگین قیمت یک میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان (رقابت ۶۵ درصدی) به فروش رفت.

در نوبت سوم عرضه، برای خودروی لاماری سفید، ۲۰۰ دستگاه عرضه شد که تعداد ۸۵۲ دستگاه تقاضا برای آن شکل گرفت و در پایان با میانگین قیمت یک میلیارد و ۶۷۲ میلیون تومان (رقابت ۷۱ درصدی)  به فروش رفت.

تاریخ تحویل هر سه خودروی مزبور ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار