۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
کدام‌خودروها از همه بیشتر ارزان شدند؟ + مقایسه نرخ قدیم و جدید

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو از ادامه روند کاهش قیمت خودروهای تولید داخلی و مونتاژی در بازار خبر داد.

 خبرآنلاین:  سعید موتمنی در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به ریزش قیمت خودرو در بازار طی روزهای اخیر گفت: با توجه به آغاز عرضه خودروسازان به متقاضیان طرح یکپارچه و کم بودن مشتری در بازار، قیمت خودروهای تولید داخلی و مونتاژی کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو بیان کرد: قیمت محصولات سایپا بین ۳۰ تا ۴۵ میلیون تومان کاهش یافته است، به عنوان مثال قیمت تیبا ۲ از حدود ۴۳۰ میلیون تومان به ۳۸۵ میلیون تومان و قیمت ساینا از ۴۳۵ میلیون تومان به ۳۹۵ میلیون تومان و کوئیک اتومات از ۵۳۰ میلیون تومان به ۴۹۵ میلیون تومان کاهش یافته است.

موتمنی با اشاره به کاهش قابل توجه قیمت خودروهای مونتاژی تصریح کرد: تیگو ۸ مدل ۱۴۰۱ که تا چند روز پیش در بازار با قیمتی حدود ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شد با کاهش ۴۰۰ میلیون تومانی به ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است و این کاهش قیمت ادامه دارد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: فیدلیتی (۷ نفره) مدل ۱۴۰۱ نیز طی روزهای گذشته ۲۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است و قیمت این خودرو از ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: قیمت جک S۵ نیز از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

موتمنی با اشاره به کاهش قیمت محصولات ایران خودرو در بازار گفت: قیمت پژو ۲۰۷ اتومات سقف پانورما از حدود یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان، قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای از حدود ۸۱۰ میلیون تومان به حدود ۷۶۸ میلیون تومان کاهش یافته است.
وی اضافه کرد: قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ از ۶۴۰ میلیون تومان به ۵۹۵ تومان، قیمت ۲۰۶ تیپ ۳ از ۶۶۰ میلیون تومان به ۶۳۰ میلیون تومان و پژو پارس از حدود ۶۵۰ میلیون تومان به ۶۰۵ میلیون تومان کاهش یافته است همچنین قیمت هایما S۷ نیز حدود ۶۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: در صورت ادامه روند عرضه هفتگی خودرو به بازار (۵۰ هزار خودرو) قیمت خودروها کاهش می‌یابد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها