۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
عربستان هواپیماهای ایران را دور می‌زند؟/ حاجی‌ها همچنان سرگردان!

رییس سازمان هواپیمایی اظهار داشت: درخواستی برای تعیین شرکتی به عنوان معین ایران ایر در پروازهای ایران ایر داده شده که هنوز با این موضوع موافقت نشده و در حال پیگیری از وزارت امور خارجه هستیم.

ایلنا: محمد محمدی‌بخش در نشست خبری امروز با بیان اینکه امسال دو برابر سال گذشته زائر به حج تمتع اعزام خواهد شد، گفت: سال گذشته ۴٠ هزار حاجی اعزام شد اما امسال برنامه ریزی‌ها برای جابه جایی بیش از دو برابر تعداد زائر سال گذشته انجام شد و نیازمند برنامه‌ریزی دقیق‌تریاست. از تجربه اعزام ۴٠ هزار در سال گذشته برای اعزام حدود ٩٠ هزار حاجی در سال جاری استفاده کردیم.  

وی ادامه داد: درخواستی برای تعیین شرکتی به عنوان معین ایران ایر در پروازهای ایران ایر داده شده که هنوز با این موضوع موافقت نشده و در حال پیگیری از وزارت امور خارجه هستیم.

رییس سازمان هواپیمایی افزود: از ٢٠ فرودگاه کشور پروازهای حج تمتع انجام می‌شود و ٣٠ درصد زائران از ترمینال سلام فرودگاه امام انجام خواهد شد. 

محمدی بخش درباره بار مجاز حاجیان گفت: اقلام ممنوعه مشخص است و با توجه به سختی گیری‌ها در مقصد حاجیان باید به لیست اقلام ممنوعه توجه داشته باشند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها