۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
نیمه پنهان سود ۴۰ درصدی برای سپرده‌گذاری در بانک‌های ترکیه

بانک مرکزی ترکیه نرخ بهره را باز افزایش داد و به ۴۲.۵ درصد رساند. همین نرخ بهره بالای سبب شده تا توجه بسیاری به تبلیغاتی پیرامون سپرده‌گذاری بدون ریسک در بانک‌های ترکیه جلب شود. اما زیر پوست این پیشنهادات جذاب چه می‌گذرد؟

فردای اقتصاد: روز پنجشنبه بانک مرکزی ترکیه نرخ بهره را باز افزایش داد و به ۴۲.۵ درصد رساند. افزایش نرخی که بعد از انتخاب مجدد اردوغان به عنوان رئیس‌جمهور ترکیه در مه ۲۰۲۳ و روی کارآمدن محمد شمشک و حفیظه ارکان آغاز شد تا اردوغانی که مدت‌ها با نرخ بهره بالا مسئله داشت ارایش اقتصادی خود را با تیم جدید تغییر دهد. اما همین نرخ بهره بالای سیاستی در ترکیه سبب شد تا توجه بسیاری به تبلیغاتی پیرامونی سپرده‌گذاری بدون ریسک با سود بیش از ۴۰ درصدی در بانک‌های ترکیه جلب شود. اما زیر پوست این پیشنهادات جذاب چه می‌گذرد؟ آیا نکاتی وجود دارد که به سرمایه‌گذاران گفته نمی‌شود؟

برنامه کامل همراه سرمایه‌گذار را اینجا ببینید:

 شانس چقدر در موفقیت سرمایه‌گذاری ما ایرانی‌ها موثر است؟

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 18
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تورم ماهانه IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    تورم ماهانه در ایران6درصد هست به عبارتی سالانه 72درصد. در ایران اگه تورم بخاد مهار بشه بانک مرکزی سود ماهانه را باید 6درصد قرار بده تا مردم به هر بازاری نریزن مثل سیل همه چی را نابود میکنند از خودرو بگیر املاک سکه دلار و هر چی.اگه سود بانکی ایران ماهانه به 6درصد برسه هم بازار امن میشه هم نقدینگی از

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار