۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
پیشتازی بی بی در انتخابات اسرائیل 

بر اساس آخرین نظرسنجی کانال ۱۳ اسراییل، حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو پیشتاز است.

اسپرسو بورسان ساعت ۸ صبح هر روز خلاصه‌ای از مهمترین اخباری که پیش از شروع معاملات بازارها لازم است بدانید، در اختیار شما قرار می‌دهد.

بورس تهران در روز گذشته متعادل و مثبت دنبال شد. به طوری که شاخص کل با رشد محدود  ۳،۵۶۵ واحد (معادل ۰.۲۹ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحدی ایستاد. شاخص هم‌وزن که نماینده سهام کوچکتر بازار است شرایط متفاوتی داشت و با افت ۰.۸۹ درصدی همراه شد. 

ارزش معاملات خرد به ۲،۷۹۷ میلیارد تومان رسید. در بین صنایع خودرو و قطعات، شیمیایی و فلزات اساسی و در بین نمادها بپاس، پالایش و فولاد بیشترین ارزش معاملات را داشتند. 

حدود ۹۵۹ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار اتفاق افتاد. بیشترین ورود پول حقیقی به نمادهای غگلپا و خموتور بود. حقوقی‌ها هم بیشترین خالص خرید را در نمادهای بپاس و وبملت داشتند. 

براساس اطلاعات گزارش ماهانه شرکت تپسی، درآمد عملیاتی این شرکت در ۶ماهه نخست امسال حدود ۲۵۶ میلیارد تومان بوده است. این میزان در ۶ماهه نخست سال ۱۴۰۰ حدود ۱۰۸ میلیارد تومان و در ۶ماهه نخست سال ۱۳۹۹ نزدیک به ۷۳ میلیارد تومان بوده است.

روابط عمومی بانک مرکزی: اعطای اعتبار توسط بانک‌ها به شرکت‌های کارگزاری بورس هیچگونه تغییری نداشته است و بانک‌ها طبق روال گذشته عمل می‌کنند.

متقاضیان انواع پژو، دنا، رانا و دیگر محصولات عرضه شده در ۲ طرح فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله ایران خودرو تا امروز ۸ آبان فرصت ثبت نام دارند. 

بانک لویدز به عنوان یک بانک بریتانیایی در ادامه روند بانکداری سبز که چندسالی است مورد توجه اقتصادهای توسعه‌یافته دنیا قرار گرفته است، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های نفت و گاز را متوقف کرد.

خبرگزاری سنا: پس از ابلاغ بسته جامع حمایتی دولت از بازار سرمایه و در راستای اجرای بند چهارم آن، امروز هزار میلیارد تومان از معوقات بودجه‌ای به صندوق تثبیت بازار واریز شد. بدین ترتیب معوقات جهت واریز به صندوق تثبیت به ۴ همت کاهش یافت. 

هشدار سامانه همتا: گوشی‌های آیفون ۱۴ در هیچ رویه‌ای رجیستر نشده‌اند.

معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی ۵۱۵ هزار و ۵۰۰ خانه خالی از سوی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

براساس اطلاعیه بورس کالای ایران ۲۰۰ دستگاه هایما S۷ مشکی و ۵۰ دستگاه هایما S۷ مشکی سفارشی امروز هشتم آبان در بازار فیزیکی (تالار خودرو) عرضه می‌شود.

نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور تشکیل شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران: امروز، روز پایان اغتشاشات است،جوانان دیگر به خیابان نیایند.

قیمت دلار با افت ۶۰ تومانی به ۳۲۹۴۰ تومان رسید.

صادرات ماهانه که از اردیبهشت ماه امسال روند نزولی را در پیش گرفته بود؛ در مهر ماه بار دیگر تغییر جهت داد

بر اساس آخرین نظرسنجی کانال ۱۳ اسراییل، حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو پیشتاز است اما نمی‌تواند اکثریت را به دست آورد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار