۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱
گشت ارشاد تعطیل شد؟

دادستان کل کشور تاکید کرد: جنگ ترکیبی اخیر آمیخته‌ای از موضوعاتی چون؛ «سیاست»، «جنگ سایبری»، «جعل خبر و دروغ‌پراکنی» بود.

منتظری افزود: قوه قضاییه از تمامی فعالان در عرصه فرهنگ به خصوص از حوزه‌های علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی با توجه به وظیفه ذاتی خود، درخواست دارد طرح‌های علمی مبتنی بر تدبیر خود را در جهت دفع اقدامات دشمن را برای ما ارسال کند و عموم علما با سخنرانی‌ها و صدور پیام و جامعه انقلابی، مطالبات خود را در عرصه مبارزه با فعالیت‌های فرهنگی دشمن، بیشتر کند تا این امر پشتوانه ما در قوه قضاییه شود.

چرا گشت ارشاد تعطیل شد؟

وی در پاسخ به سوال یکی از حاضران مبنی بر اینکه چرا گشت ارشاد تعطیل شد، ابرازکرد: گشت ارشاد ربطی به قوه قضاییه ندارد و از همان جایی که در گذشته تأسیس شد از همانجا نیز تعطیل شد. البته قوه قضاییه نظارت‌های خود را بر کنش‌های رفتاری در سطح جامعه ادامه می‌دهد.

این مقام ارشد قضایی با بیان اینکه با مسببان اصلی اغتشاشات اخیر کوتاه نخواهیم آمد، عنوان کرد: بنده به عنوان دادستان کل کشور این قول را به عموم مردم خواهم داد که نسبت به برخورد با مسببان اصلی اغتشاشات اخیر کوتاه نخواهیم آمد ولی با توجه به شرایط خاص کشور نیازمند اقدامات خرمندانه از سوی قوه قضاییه هستیم.

در همین رابطه بخوانید: گشت ارشاد حذف نشده است؟

منبع: ایلنا

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها