چگونه بیت کوین ۲۵ هزار دلار را فتح کرد؟

عوامل رشد بیت کوین به سقف ۲ ماهه
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
چگونه بیت کوین ۲۵ هزار دلار را فتح کرد؟

بیت کوین برای اولین بار از اواسط ماه ژوئن میلادی توانست قیمت ۲۵ هزار دلاری را ببیند. دلیل این اتفاق را می‌توان کاهش داده‌های تورمی آمریکا و بروزرسانی بزرگ اتریوم عنوان کرد.

فردای اقتصاد: پادشاه ارزهای دیجیتال‌های دیجیتال امروز با رشد ۲.۲ درصدی نسبت به روز گذشته توانست قیمت ۲۵۰۳۱ دلار را فتح کند و این قیمت بالاترین قیمتی است که بیت کوین از تاریخ ۱۳ ژوئن توانسته است به آن دست یابد. با رشدی که امروز بیت کوین داشت، توانست پنجمین کندل صعودی خود را ثبت کند. رمزارز اتریوم به عنوان دومین بزرگ‌ترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار هم رشد ۲ درصدی را تجربه کرد و به قیمت ۲۰۳۰.۵ دلار رسید و این اولین بار است که از تاریخ ۳۱ می این رمزارز این قیمت را به خود می‌بیند که دلیل آن را می‌توان در ادغام و بروزرسانی بزرگی که در آن شکل گرفته، جستجو کنیم.

شان فارل، استراتژیست دارایی‌های دیجیتال دو روز قبل از انتشار داده‌های تورم (CPI) در یادداشتی به این موضوع اشاره کرد که با بروزرسانی اتریوم انتظار داریم که بازار حرکت رو به جلویی را انجام دهد و سرمایه‌گذاران بلندمدتی و میان مدتی از کاهش‌های قیمتی در کوتاه مدت می‌توانند برای سرمایه‌گذاری خود استفاده کنند و به چشم فرصت خرید به آن نگاه کنند.

در نیمه اول سال جاری میلادی بازار ارزهای دیجیتال به موجب افزایش شدید نرخ بهره برای مبارزه با تورم افسارگسیخته در آمریکا بیش از ۵۰ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد. از آنجایی که آخرین داده‌های تورم مصرف کننده آمریکا در هفته گذشته کمتر از انتظارات فعالین بود، در حال حاضر فعالین منتظر اقدامات نرم‌تری را از فدرال رزرو دارند. همین موضوع سبب شده است که دارایی‌های ریسکی همانند شاخص‌های بازار سهام مثل نزدک۱۰۰ و بازار ارزهای دیجیتال با شتاب بالاتری رو به بالا حرکت کنند.

ویتالیک بوترین، بنیان‌گزار اصلی اتریوم پس از طی مراحل آزمایشی و تست‌های فنی بروزرسانی جدید اتریوم، تغییرات آتی را مثبت و رو به جلو قلمداد کرد گفت که این تغییر در تاریخ ۱۵ام سپتامبر رخ خواهد داد. این بروزرسانی شامل تغییراتی در نحوه انجام تراکنش‌ها درون شبکه بلاک‌چین اتریوم می‌شود.

چگونه بیت کوین ۲۵ هزار دلار را فتح کرد؟
نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار