۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
ویراژ این دو خودروی جدید در ناوگان تاکسی‌های شهری

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد تعیین تکلیف انتخاب «تارا و شاهین» به عنوان تاکسی توضیحاتی را ارائه کرد.

ایسنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد تعیین تکلیف انتخاب «تارا و شاهین» به عنوان تاکسی توضیحاتی را ارائه کرد.

جلال بهرامی، در مورد انتخاب یک خودروی جدید به عنوان تاکسی، گفت: چندی پیش ضمن بازدید، با مدیران دو مجموعه «ایران خودرو و سایپا» جلسه ای برگزار شد و در مورد خودروهای «شاهین و تارا» صحبت‌هایی انجام شد.

معاون شهردار تهران در مورد انتخاب خودروی «ساینا» به عنوان تاکسی نیز عنوان کرد: برای انتخاب این خودرو به عنوان تاکسی در تهران تا اخذ تأییدیه ها اقدامی نخواهیم کرد.

وی افزود: اما در مورد خودروی «تارا» به تصمیمات اولیه رسیده‌ایم و مقرر شد ۱۰۰۰ دستگاه خودروی «تارا» را خود شرکت «ایران خودرو» تحت عنوان یک شرکت بهره بردار با مشارکت بخش خصوصی وارد خطوط تاکسیرانی کرده و فعالیت کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه علاوه بر خودروی «سورن»، خودروی «تارا» نیز وارد فاز نهایی شده است، در مورد انتخاب خودروی «شاهین» به عنوان تاکسی نیز گفت: در  مورد خودروی «شاهین» هم با مدیران گروه خودروسازی «سایپا» صحبت کردیم و قرار شد،  بحث اتوماتیک شدن و گازسوز شدن این خودرو را که انجام دادند در مورد مراحل بعدی با هم جلسه بگذاریم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها