۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
سپاه برای چه کسی در این جزیره ویلا ساخته است؟ + عکس

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علت انتخاب و ساخت مسکن در جزیره هرمز را تشریح کرد.

تسنیم: سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی در هرمز اظهار داشت: بعد از اینکه اعضای کنگره ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان ملاقاتی با مقام معظم رهبری داشتند، بنده هم دیداری با حضرت آقا داشتم و ایشان فرمود هر کمکی که می‌توانید در مسئله جزیره هرمز انجام دهید.

وی افزود: ایشان تاکید داشتند سپاه و نیروی زمینی سپاه با توجه به عشق و علاقه‌ای که مردم هرمز به نظام و انقلاب و کشور دارند و شهدای زیادی تقدیم کرده‌اند و همچنین مرزداران دریایی ایران اسلامی هستند بایستی کارهای خوبی در راستای کمک رسانی به مردم این منطقه انجام دهد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب بنده سفری به جزیره هرمز داشتم و مسئله مسکن را به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردم این منطقه شناسایی کردیم.

وی تصریح کرد: از سوی ارکان مختلف بارها به این جزیره سفر شده بود و قول‌های متعددی به مردم برای بحث مسکن داده شده بود اما هیچ کدام از این وعده‌ها عملی نشده بود اما بعد از بررسی که ما انجام دادیم و دیدیم بهترین کار احداث منازل آن هم به صورت ویلایی برای مردم این جزیره است.

سردار پاکپور گفت: ماحصل این تصمیم منتهی به افتتاح این ۱۰۰ واحد مسکونی شد، ساخت منازل با توجه به گرمای هوا و مسئله کرونا و نقل و انتقال مصالح از سرزمین اصلی به جزیره در حدود سه سال به طول انجامید اما به هر نحو ممکن این منازل ساخته و تقدیم مردم شریف جزیره هرمز شد.

سپاهی‌ها در این جزیره ۱۰۰ ویلا ساختند

سپاهی‌ها در این جزیره ۱۰۰ ویلا ساختند

سپاهی‌ها در این جزیره ۱۰۰ ویلا ساختند

سپاهی‌ها در این جزیره ۱۰۰ ویلا ساختند

سپاهی‌ها در این جزیره ۱۰۰ ویلا ساختند

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها