۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
قیمت روز خودروهای ایرانی و چینی/ این خودرو ۴۰ میلیون تومان گران شد

شاخص کل خودروی فردای اقتصاد امروز ۱.۷۹ درصد رشد کرد و به سطح ۱۷۴۴.۴ واحدی رسید. این سطح پیش‌تر در میانه اسفند سال گذشته تجربه شده بود.

فردای اقتصاد: پس از وقفه چند روزه رشد قیمت خودرو، بار دیگر قیمت‌ها افزایشی شد و حالا شاخص کل خودروی «فردای اقتصاد» به سطوح تجربه شده در میانه اسفند ۱۴۰۱ بازگشته است. بررسی‌ها حاکی از رشد ۱.۸ درصدی قیمت خودروهای داخلی در کنار افزایش ۱.۷۷ درصدی میانگین قیمت خودروهای چینی در روز جاری دارد. امروز شاخص کل خودروی «فردای اقتصاد» با افزایش ارتفاع ۱.۷۹ درصدی به ۱۷۴.۴ واحد رسید.

در میان خودروهای داخلی، امروز بیشترین رشد قیمت به رشد ۱۸ میلیون تومانی خودروی تارا اتوماتیک داشت. این خودرو امروز ۹۳۵ میلیون تومان دادوستد شد. پس از آن دناپلاس بود که رشد قیمت ۱۵ میلیون تومانی (معادل ۱.۸۸ درصد) را تجربه کرد و ۸۱۲ میلیون تومان قیمت خورد. پژو ۲۰۷ پانوراما دنده‌ای نیز امروز رشد قیمت ۱۴ میلیون تومانی را تجربه کرد و ۷۲۶ میلیون تومان به فروش رفت. پس از آن نیز خودرو شاهین ۱۲ میلیون تومان (معادل ۱.۹۵ درصد) گران‌تر شد و به ۶۲۸ میلیون تومان رسید.

در میان خودروهای چینی، دیگنیتی ۱۴۰۰ رشد قیمت ۴۰ میلیون تومانی را در روز جاری ثبت کرد و دو میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان قیمت خورد. پس از آن بیشترین افزایش قیمت روزانه از آن خودروی کی ام سی T۸ با افزایش قیمت ۳۵ میلیون تومانی (معادل ۱.۷۶ درصد) شد تا این خودرو دو میلیارد و ۲۰ میلیون تومان مورد معامله قرار گیرد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار