۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
محدودیت جدید برای خرید از صرافی‌های رمزارز ایرانی

صرافی‌های رمزارز داخلی از ۸ دی ماه ۱۴۰۱ با انتشار اطلاعیه‌هایی اعلام کردند سقف واریز روزانه از طریق درگاه بانکی برای هر کد ملی به ۲۵ میلیون تومان کاهش یافته است.

در اطلاعیه‌هایی که روز پنجشنبه ۸ دی ماه در چند صرافی رمزارز مانند اکسبیتو و بیت پین منتشر شده است، آمده است پیرو محدودیت اعمال شده توسط بانک مرکزی، سقف واریز آنلاین برای هر کد ملی به ۲۵ میلیون تومان کاهش یافته است.

پیش از این در آذر ماه، براساس ابلاعیه شاپرک سقف واریز در هر تراکنش به ۲۵ میلیون تومان کاهش یافته بود و کاربران می‌توانستند روزانه با ۴ تراکنش برای هر کد ملی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در روز به صرافی‌های ارز دیجیتال واریز داشته باشند.اکنون از این تاریخ سقف واریز برای هر کد ملی به ۲۵ میلیون تومان کاهش یافته است.

راه‌حل موقتی چیست؟

صرافی بیت پین در اطلاعیه خود عنوان کرده است کاربران می‌توانند برای واریز مبالغ بیشتر از ۲۵ میلیون تومان، از سرویس واریز بانکی (شناسه‌دار) بیت‌پین استفاده نمایند.

صرافی همتاپی اعلام کرد این محدودیت صرفا در واریز تومان از طریق درگاه بانکی بوده و سایر عملیات‌های خرید و فروش و برداشت به روال گذشته و بدون محدودیت قابل انجام خواهد بود.

صرافی رمزینکس در اطلاعیه خود عنوان کرد کاربران می‌توانند برای واریز بیش از ۲۵ میلیون تومان از قابلیت «واریز شناسه‌دار» رمزینکس استفاده کنند.

صرافی موربیت در اطلاعیه خود عنوان کرد کاربران می‌توانند از طریق شماره حساب‌های درج شده در سایت اقدام به واریز مبالغ بیشتر از ۲۵ میلیون تومان نمایند.

صرافی ارزپایا اعلام کرد در قبال محدودیت‌های واریز درگاهی ارزپایا با گزینه واریز شناسه‌دار این امکان را ایجاد کرده است که کاربر می‌تواند از طریق واریز شناسه‌دار به صورت نامحدود واریز ریالی داشته باشد. برای استفاده از واریز شناسه‌دار در وب سایت ارزپایا وارد منو واریز به حساب شوید و برای هر حساب بانکی ثبت شده کافی هست یک بار شناسه بگیرید و هر انتقال شناسه‌دار از بانک و یا موبایل بانک از آن حساب مختص با شناسه صورت بگیرد حساب اکانت ارزپایای شما شارژ می‌شود.

منبع: میهن بلاکچین

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها