۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
تغییر رئیس بانک مرکزی چه تحولی ایجاد می‌کند؟

شاخص کل بورس و اوراق بهادار روز گذشته بیش از یک درصد منفی بود. شاخص هم وزن هم منفی شد و فضای عمومی بازار متعادل منفی پیگیری شد. رفتار آخر بازار به گونه‌ای بود که بنظر بازار امروز از شرایط بهتری برخوردار باشد.

شاخص کل بورس و اوراق بهادار روز گذشته بیش از یک درصد منفی بود. شاخص هم وزن هم منفی شد و فضای عمومی بازار متعادل منفی پیگیری شد. رفتار آخر بازار طوری بود که بنظر بازار امروز از شرایط بهتری برخوردار باشد.

در برنامه امروز مصطفی بیاتی کارشناس ارشد بازار سرمایه و محبوبه داودی تحلیلگر اقتصادی و دبیر گروه اقتصاد کلان فردای اقتصاد با موضوع بررسی سیاست‌های پولی و ارزی جدید با آمدن ریاست کل جدید بانک مرکزی در برنامه بودند. 

آقای مخبر، معاون اول ریاست جمهور اعلام کرده‌اند که برای حداقل یک بازه زمانی ۲ ساله برنامه‌ریزی شده تا دلار تخصیصی کالاهای اساسی تغییر محسوس نداشته باشد تا نوسانات نرخ دلار به معیشت مردم لطمه وارد نکند. این سیاست‌ها چه تغییری در فضای اقتصاد کلان و بورس دارد؟ آیا با تغییر رئیس کل می‌توان به سیاست بهینه پولی و ارزی رسید؟ چه کاری را باید آقای صالح آبادی انجام می‌داد که نداد و آقای فرزین می‌تواند انجام دهد؟

بازار سرمایه در دقایق پایانی برنامه کاملا مثبت در حال پیگیری است. ارزش معاملات بسیار مناسب است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha