۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
محموله جدید برنج خارجی وارد ایران شد / برنج خارجی کیلویی چند؟

دبیر کمیسیون واردکنندگان و تامین کنندگان برنج قیمت کنونی برنج پاکستانی برای مصرف کننده را ۵۵ هزارتومان اعلام کرد و گفت: برآوردها حاکی از آن است که قیمت برنج هندی و پاکستانی ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یابد.

همشهری آنلاین: از ابتدای سال تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن برنج توسط بخش خصوصی وارد شده است.

مسیح کشاورز افزود: بنابر آمار سالانه یک میلیون و ۵۰۰ هزارتن برنج خارجی مورد نیاز کشور است که تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن وارد شده است.

او با تاکید بر واردات ۳۰۰ هزارتن برنج تا پایان سال بیان کرد: با توجه به آنکه اخیرا ثبت سفارش برنج پاکستانی رفع ممنوعیت شده است، امیدواریم بخشی از این محل تامین شود.

کشاورز ادامه داد: گرچه وزارت جهاد اذعان می‌کند که مشکلی در تامین ارز واردات برنج نداریم، اما روند تامین و تخصیص ارز با مشکلاتی روبروست که امیدواریم بانک مرکزی هرچه سریع‌تر تخصیص دهد تا برنج های ثبت سفارش شده هرچه سریع تر وارد بازار شود.

دبیر کمیسیون واردکنندگان و تامین کنندگان برنج قیمت کنونی برنج پاکستانی برای مصرف کننده را ۵۵ هزارتومان اعلام کرد و گفت: برآوردها حاکی از آن است که قیمت برنج هندی و پاکستانی ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یابد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • خسته قادر IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    دولت موظف می باشد که رایگان غذا و خوراک وپوشاک مردم رابه صورت رایگان تامین نماید نه اینکه هر روز قیمت جدید تعین کند۰
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    اقای مسیح ایا میدانی در کارخانه های شالیکوبی و سورتینگهاگیلان مازنداران گرگان چقدر برنج دپو شده است با افزایش تولید سال گذشته و عدم کارشناسی الکی با این شرایط اقتصادی برنج دارید وارد میکنید بخدا من 6 هکتار زمین کشاورزی خودم را برای فروش گذاشتم اقای دولت کود سم و ماشین الات کشاورزی چند برابر کردی.
  • کشاورز IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    باید اولویت را به تولید کنندگان داخلی داد و اول محصولات برنج تولیدی آنها را به قیمت عادلانه خریداری نمود بعد برنج خارجی وارد بکنید
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    بجای تخصیص ارز برای واردات برنج ماتفاوت ارز را به مصرف کنندگا یارنه بدهید. اقایان امار سالاه خودت گفتی ایا میدانی امسال چقدر افزایش تولید داشتیم. بخدا کشاورز انگیزه کشاورزی ندارد به همان خدا قسم برنجش در کارخانه مانده و پول جیبی از کارخانه دار قرض میکند اقای دولت تور بجدتت فکری بکون فردا دیر است
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    اقای وزیر محترم جهاد کشاورزی الان برج 12 سال هست 4 ماه دیگر برنج جدید میاد بازار بخدا 50 درصد تولید سال در کارخانه ها دپو است چه دلیلی دارد حتما هر سال 1500 میلیون برنج وارد کنیم با وضعیت اقتصادی مصرف سالانه کم شده و افزایش تولید داریم مگه شما به دلالان و اجانب تعهد دارید حتما با این شرایط ارزی
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    فقط بدانید من بخدا گدا نیستم 6 هکتار زمین شالیزاری دارم بیش از 15 تن برنج در شالیکوبی دارم ولی محتاج پول برای خرید لباس زن و بچه ام نه مشتری هست و نه انصاف خرید نهادهای خودت کم کن وبه انصاف برج ما بخر ما خاک واب را دوست داریم راضی نیستیم با بتون و حلب قرمز(ویلا سازی ) زمین را نابود کنیم یا علی مد
  • کرمانی IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    دمتان گرم چقدر نازید چه ارزان شرم کنید شرم ولی حیف که بلد نیستید
  • Hussein IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    فقط دروغ فقط دروغ هر جا دیدیت نوشته که ارزون میشه فردا دو برابر میشه گوشت کیلو ۳۵۰هزار تومان ان هم گوشت بز نپز
  • یاس IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    بابا قطار پیشرفت از سرمون گذشت دولت بیا جنازه هامونو جمع کن

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها