۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
خبر خوش از رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم و طبق قول معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش مشکل فرهنگیان طرح مهرآفرین تا پایان شهریورماه جاری حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام دکتر حسین جلالی در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی درخواست‌ مکرر فرهنگیان طرح مهرآفرین رفسنجان و انار مذاکرات و پیگیری‌های زیادی انجام شد و طی دیدار با آقای محمدی‌لاشکی معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش قول مساعد داده شد که این مسأله تا پایان شهریورماه حل شود.

وی ابراز امیدواری کرد طبق وعده‌ای که داده شده و پیگیری‌هایی که مجلس هم در این راستا داشته است، با شروع سال تحصیلی جدید فرهنگیان طرح رتبه بندی معلمان مشکلی نداشته باشند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    تا کی دروغ تحویل مردم می دین وزیر آموزش و پرورش گفت: بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری مراحل قانونی یا برگزاری آزمون داخلی تا دو ماه آینده وضعیت این معلمان نیز تعیین تکلیف می‌شود تا از خدمات طرح رتبه‌بندی بهره‌مند شوند. شما می گین تا آخر شهریور
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    سلام بنده هم معلم هستم باحقوق ماهیانه۵۳۰۰بااین دریافتی کم با۲بچه چطورزندگی کنم به همه پول دادندبرابیشترین عالاحساب واریزکردندبه بچه هام قول دادم امسال ببرمشون زیارت امام رضا و همین پولهاحساب کرده بودم بچه هاالان۱۱و۱۲سالشون است هنوزمشهدندیدن هرساله میگم میبرمتون مشهدنمیتونم توروخدااین پول براماهم وار

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها