۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
شکایت پرسپولیس از این بازیکن

باشگاه پرسپولیس درحالی اعلام کرده که از مهاجم هلندی سابق خود به فیفا شکایت کرده که معاون حقوقی این باشگاه لایحه شکایت را امضا نکرده است.

ایسنا: باشگاه پرسپولیس ۹ فروردین اعلام کرد که از یورگن لوکادیا مهاجم سابق هلندی خود به دلیل فسخ یک طرفه قرارداد به فیفا شکایت کرده است و قصد دارد این بازیکن را در فیفا محکوم کند اما نکته جالب در این میان این است که معاون حقوقی پرسپولیس در جریان این شکایت و لایحه ارسالی به فیفا نبوده است.

بر اساس اطلاعاتی که منابعی در باشگاه پرسپولیس در اختیار ایسنا قرار دادند، حسین دوام که از ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ به عنوان معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس حکم خود را از رضا درویش دریافت کرده، در جریان امضای قرارداد لوکادیا و پرسپولیس نبوده و عملا پیش از امضای قرارداد، آن را بررسی نکرده و به همین خاطر لایحه شکایت پرسپولیس به فیفا را امضا نکرده است. این درحالی است که مدیران پرسپولیس از او خواسته بودند پیش از ارسال لایحه به فیفا آن را امضا کند اما دوام به باشگاه اعلام کرده وقتی در جریان امضای قرارداد حضور نداشته و لایحه را هم ننوشته، آن را امضا نمی‌کند.

حالا دقیقا مشخص نیست باشگاه پرسپولیس با کمک کدام وکیل لایحه شکایت خود از لوکادیا را نوشته و چطور بدون امضای معاون حقوقی خود آن را در فیفا به ثبت رسانده است؟

شکایت پرسپولیس از لوکادیا بدون امضای معاون حقوقی!

یورگن لوکادیا ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ با عقد قراردادی یک ساله به ارزش حدود یک میلیون یورو به پرسپولیس پیوست و ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - دو روز پیش از دیدار پرسپولیس برابر استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر - ایران را ترک کرد و به کشور خود رفت و بعد از چند روز نامه فسخ یک طرفه قراردادش را برای پرسپولیس ارسال کرد.

او در حالی پرسپولیس جدا شد که پیش از ترک تهران حدود ۵۰۰ هزار یورو از قراردادش را دریافت کرده بود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها