۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
اپلیکیشن رسمی ChatGPT برای کاربران آیفون عرضه شد

شرکت OpenAI سرانجام نخستین اپلیکیشن رایگان چت بات هوش مصنوعی ChatGPT را برای کاربران آی او اس ( فعلا آیفون )  عرضه کرد. 

فردای اقتصاد - شرکت OpenAI سرانجام نخستین اپلیکیشن رایگان چت بات هوش مصنوعی ChatGPT را برای کاربران آی او اس ( فعلا آیفون )  عرضه کرد. 

این اولین نسخه اپلیکیشن رسمی‌ابزار هوش مصنوعی ChatGPT محسوب می‌شود که به جمع چندین مورد از اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی موجود در اپ استور و دیگر فروشگاه‌های اپلیکیشن اضافه شده است.

در حال حاضر، این برنامه برای کاربران استور آمریکا قابل دانلود است اما به گفته OpenAI، به زودی و طی هفته‌های پیش رو، در دسترس کاربران سایر کشورها نیز قرار خواهد گرفت.

در خصوص طراحی و قابلیت‌های این اپلیکیشن باید گفت که بسیار شبیه به وب‌سایت ChatGPT طراحی شده و با استفاده از قابلیت تشخیص گفتار Whisper شرکت OpenAI، ورودی صوتی را پشتیبانی می‌کند.

سرعت کارکرد این اپلیکیشن نسبتا خوب است و همچون نسخه وب از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند. 

همچنین امکان جابجایی میان مدل‌های زبانی استاندارد و GPT-4 برای مشترکان سرویس ChatGPT Plus فراهم شده است. از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به مشاهده و یکسان‌سازی تاریخچه مکالمات (در صورت لاگین شدن از سیستم دسکتاپ با یک اکانت)، خروجی گرفتن اطلاعات، حذف و یا تغییر نام مکالمات اشاره کرد.

با این حال، فعلا بر خلاف نسخه وب دسترسی به اطلاعات تازه وجود ندارد و همچنان از اطلاعات قدیمی مربوط به ۲۰۲۱ پشتیبانی می‌کند.

شرکت OpenAI همچنین به کاربران اندرویدی نیز این قول را داد که به زودی نسخه اندروید ChatGPT نیز آماده عرضه و استفاده این کاربران خواهد شد. در بیانیه این شرکت آمده؛ شما نفر بعدی هستید!

ناگفته نماند که نسخه آی او اس این اپلیکیشن برای گوشی‌های آیفون طراحی شده و کاربران آیپد یا باید از وب‌سایت ChatGPT استفاده کنند و این نسخه برای استفاده روی آی پد متناسب‌سازی نشده است. 

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار