۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
برند «رازی» چگونه متولد شد؟ محمدرضا گنجی روایت می‌کند

محمدرضا گنجی در گفت‌وگو با «فردای اقتصاد» به این موضوع اشاره می‌کند که نایاب شدن چسب موکت در بازار، چگونه زمینه تولید چسب رازی را رقم زد.

فردای اقتصاد: محمدرضا گنجی در گفت‌وگو با «فردای اقتصاد» به نقش خود و برادرانش در تولید چسب رازی، اشاره می‌کند. گنجی با اشاره به یکی از تجارت‌های پدرش در حوزه واردات موکت، گفت: ما روزانه یک تا دو وانت چسب می‌خریدیم، اما بعد از یک مدتی چسب موکت نایاب شد. یکی از برادرانم که فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف بود به من گفت که یک چسب در آزمایشگاه می‌سازم تا تست‌اش کنید. گنجی در برنامه «چهره‌ها» با اشاره به کیفیت بالای این چسب اعلام کرد که این اقدام زمینه‌ای برای تولد چسب رازی شد. در حال حاضر، ۵۷نوع چسب در شرکت شیمیایی رازی تولید می‌شود.

برنامه «چهره‌ها»، روایت زندگی چهره‌های فکری، کارآفرینی و تصمیم‌سازی نیم‌قرن اخیر همزمان با تحولات طوفانی این مقطع زمانی است. موسی غنی‌نژاد، مسعود نیلی، محمدمهدی بهکیش، علی‌نقی مشایخی، حسین عبده تبریزی، محسن جلالپور، محسن خلیلی، سیدحسین سلیمی، مهدی کرباسیان، مصطفی هاشمی‌طبا و سیدمهدی حسینی، مهمانان فصل اول ‌برنامه «چهره‌ها» در «فردای اقتصاد» بودند که در گفت‌وگوهای مفصلی از تحولات فکری و زندگی خود سخن گفته‌اند. محمدرضا گنجی از جمله مهمانان فصل دوم برنامه «چهره‌ها» است.

فیلم کامل این مصاحبه را اینجا ببینید: داستان کار و زندگی خالق برند رازی

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار