۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
کدام ورزشکاران بالاترین دستمزدها را  می‌گیرند؟

فردای اقتصاد: کریستیانو رونالدو ، فوتبالیست مشهور در ماه ژانویه تیم منچستر یونایتد را ترک کرد تا با قراردادی سنگین به تیم النصر عربستان ملحق شود. ارزش این قرارداد تقریبا دو برابر دستمزد سالانه قبلی‌اش هست. رونالدو رتبه نخست این فهرست را به خود اختصاص داده است.

گفته می‌شود لیونل مسی هم در تابستان جاری قصد انتقال به یک تیم عربستانی را داشت و با یک قرارداد شراکت چندین میلیون دلاری، سفیر گردشگری این کشور شده و در پی این سفر تبلیغاتی بدون اجازه‌اش، از باشگاه پاری سن ژرمن به مدت دو هفته تعلیق شد. سپس به تیم اینترمیامی پیوست. او در رتبه دوم این فهرست جای دارد.

دانستن این نکته هم جالب است که خود باشگاه پاری سن ژرمن که امباپه با رتبه ۳ این فهرست هم برای آن توپ می‌زند، ارتباطات خود را با کشورهای عربی دارد و مالکیت آن به یکی از شعب صندوق مالی قطری به ریاست ناصر الخلیفی تعلق دارد.

لبرون جیمز بسکتبالیست آمریکایی در رتبه چهارم این فهرست است و کانلو بوکسور حرفه‌ای اهل مکزیک رتبه پنجم این فهرست را به خود اختصاص داده است. فیل میکلسون (ششم) و داستین جانسون (هفتم) ستارگانی از دنیای گلف هستند که سال گذشته حرکتی مشابه رونالدو کردند و تورِ پی‌جی‌ای را ترک کردند تا به ال‌­آی­‌وی گلف ملحق شوند که سازمانی است مورد حمایت عربستان سعودی و برای این ورزشکاران پیشنهادی دهها میلیون دلاری داشته است.

جایگاه هشتم این فهرست را هم یک بسکتبالیست حرفه‌ای آمریکا به نام استفن کری به خود اختصاص داده است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار