۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
اوراق نجات دریاچه‌ارومیه منتشر شود

سید سلمان ذاکر، رئیس کمیته تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه: مردم می‌توانند سهامدار اصلی دریاچه ارومیه باشند

فردای‌اقتصاد: سید سلمان ذاکر، رئیس کمیته تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه با بیان اینکه وضعیت عمومی و خصوصی دریاچه ارومیه اصلا خوب نیست، گفت: دولت وظیفه خود را انجام داده است. زیرساخت‌های انتقال آب فراهم شده است و منتظریم پاییز بیاید تا پس از بارندگی‌ها زمینه انتقال آب در صورتیکه ذخایر پشت سدها بالا باشد، فراهم شود. همان‌طور که معاون اول رئیس جمهور گفته خشکی دریاچه ارومیه یک تهدید ملی است و نیازمند نگاه ویژه دولت است.

 به گفته وی، مشارکت مردمی در احیای دریاچه ارومیه و مردمی‌سازی اقتصاد یک‌ اصل است. مردم می‌توانند سهامدار اصلی دریاچه ارومیه باشند. پیشنهاد می‌شود اوراقی برای نجات دریاچه ارومیه منتشر شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 16
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • امیر IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    همان‌پول‌که‌ازفروش‌آب‌سدهای‌دریاچه‌به‌تبریزوکل‌شهرهای‌اطراف‌آن‌راخرج‌کنید.آب‌دریاچه‌رالیترلیترمیگیرید.
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    نماینده محترم هدفتان چیست ؟با فروش اوراق می خواهیدچکارکنیدآیااینبارمی خواهیدجیب مردم رابخشکانید؟اصلاباپول مردم می خواهیدچه کاری انجام دهیدمگرنمی گوییددولت تمام کارهاراانجام داده است می خواهیدآب بخریدیابرویدازاقیانوس هاباتانکرآب بیاوریدمنظورتان چیست؟نکنه می خواهیددم انتخابات بگوئید که بفکردریاچه هستی
  • ابوالفتح IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    تورا به هرچه ایمان دارید که ندارید دست از طبیعت بردارید همه چی مان را ویران کردید،می ترسم از روزی که دریای مان که به اقیانوس ها وصل هست را نیز بخشکانید.
  • علیرضا اسلامی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    سلام بر عاشقان عظمت خداوندیکتا همانانی که سبز ماندند چون ریشه در خاک داشتند ایا دریاچه ارم نیز به روزگار مریخ دچار میشود نمیدانم چرا اینبار به جان زمین افتاده ایم بترسیم چون خداوند خلاف وعده عمل نمیکند او بود که به انسان نشان داد بهشت ساختنی است نه رفتنی بیایید بترسیم از صور واقعه......

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار