۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
ماجرای افزایش دوباره کرایه‌های تاکسی و مترو

فرماندار تهران گفت: نرخ کرایه هر سه حوزه حمل‌ونقلی مطابق قبل است و از ابتدای مهرماه، هیچ گونه افزایشی در نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی نخواهیم داشت.

ایلنا: احمد قیومی، معاون استاندار و فرماندار تهران، صبح روز یکم مهر ماه در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس با بیان این که هماهنگی‌های کامل برای مدیریت ترافیکی معابر محلات و محورهای بزرگراهی تهران در شورای ترافیک صورت گرفته است، گفت: استفاده از حمل‌ونقل عمومی مناسب‌ترین گزینه برای رفع مشکلات ترافیکی خواهد بود و از مردم تقاضا می‌شود استفاده از خودروی شخصی را به حداقل برسانند.

وی افزود: هیچ گونه افزایشی را در نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی نداریم و ناوگان بهسازی‌شده در هر سه حوزه تاکسی، اتوبوس و مترو مطابق نرخ قبلی فعالیت خواهند کرد.

فرماندار تهران گفت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نرخ ناوگان، موضوع را به مبادی رسمی و بازرسی اعلام کنند.

قیومی تصریح کرد: مطابق هماهنگی انجام‌شده، خدمات حمل‌ونقلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی رایگان است و حمل‌ونقل عمومی برای عموم شهروندان تهرانی هم در این ایام با تخفیف ۳۰ درصدی خواهد بود.

براساس اعلام فرمانداری تهران، شماره تماس ۴۸۰۴۸ آماده پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات احتمالی شهروندان در خصوص خطوط تاکسیرانی است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها