۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
پر هزینه‌ترین نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا کیست؟

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در جریان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تا کنون ۲۵۰ میلیون دلار هزینه شده که ۴۶ میلیون دلار آن هزینه‌های انتخاباتی ران دیسانتیس بوده است.

فردای اقتصاد: تا کنون حدود 250 میلیون دلار برای تبلیغات نامزدهای ریاست‌جمهوری ایالات متحده هزینه شده است. و هنوز یک سال تا انتخابات 2024 باقی مانده است. در مجموع، هزینه‌های جمهوری‌خواهان نسبت به دموکرات‌ها بیشتر بوده است.
البته چنین اتفاقی چندان هم تعجب‌آور نیست چراکه جمهوری‌خواهان رقابت انتخاباتی مقدماتی به راه انداخته‌اند. در حالی که به نظر می‌رسد نامزد دموکرات‌ها تقریباً شخص جو بایدن خواهند بود. اما در این میان چه کسی بیشتر هزینه کرده است؟

آنگونه که فایننشال تایمز گزارش داده است، در صدر فهرست پرهزینه‌ترین‌ها ران دیسانتیس قرار دارد. کل هزینه صرف شده وی برای تبلیغات در انتخابات ریاست جمهوری 2024 معادل 46 میلیون دلار بوده است.

جایگاه دومین پر هزینه متعلق به جو بایدن است، برای او تا کنون ۴۴ میلیون دلار هزینه شده است‌. جایگاه سوم متعلق به ترامپ است. کل هزینه‌های صورت گرفته در جریان تبلیغات انتخاباتی برای وی معادل ۳۷ میلیون دلار بوده است. جایگاه چهارم هم متعلق به نیکی هیلی است. کل هزینه تبلیغاتی صورت گرفته برای وی معادل ۳۲ میلیون دلار است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار